13 Reacties

4 maanden geleden

Zelfde hier! Denk 12weken sprong in aantocht?

4 maanden geleden

Hier het zelfde ook 11 weken,heel lang max 40 min geweest. Nu geef ik eigenlijk als ik haar hoor wakker worden direct haar tutje en zet ik wit geruis aan. Sinds dien slaapt ze blokjes van 1u30tot max 2u30 😁

4 maanden geleden

Reactie op loeloe12

Hier het zelfde ook 11 weken,heel lang max 40 min geweest. Nu geef ik eigen ...
Ja ik twijfelde of ik na 45 minuten moest helpen om terug in slaap te vallen. Misschien wacht ik te lang af.

4 maanden geleden

Al inbakeren geprob? Dat werkt bij mijn zoontje wel heel goed

4 maanden geleden

Reactie op vanessa19891

Al inbakeren geprob? Dat werkt bij mijn zoontje wel heel goed
Toen ze kleiner was, maar ze sliep beter met haar armpjes omhoog. Vind het nu laat om terug in te bakeren.

4 maanden geleden

Reactie op MamaVanEenWondertje

Ja ik twijfelde of ik na 45 minuten moest helpen om terug in slaap te valle ...
Wij bakeren haar wel nog steeds in, in de “swaddle up” dan ligt ze met haar armpjes omhoog ze valt direct van zelf in slaap, ik moet haar nooit wiegen :)

4 maanden geleden

Reactie op loeloe12

Wij bakeren haar wel nog steeds in, in de “swaddle up” dan ligt ze met haar ...
Hier valt ze ook vanzelf in slaap, maar na 45-50 minuten terug wakker

4 maanden geleden

Hier valt ze ook vanzelf in slaap, maar na 45-50 minuten terug wakker
Kan misschien zijn dat ze zichzelf wakker maakt, misschien toch nog eens proberen inbakeren ?

4 maanden geleden

Net sprongetje 3 gehad en mijn dochter wou helemaal niet meer slapen. Tot 6 maand is het naar het schijnt helemaal normaal dat ze niet echt een slaapritme of cyclus hebben.

4 maanden geleden

Reactie op janackx

Net sprongetje 3 gehad en mijn dochter wou helemaal niet meer slapen. Tot ...
Ja ik denk dat sprong 3 in aantocht is. En het was zo'n goeie slaper 🫣

4 maanden geleden

Ja ik denk dat sprong 3 in aantocht is. En het was zo'n goeie slaper 🫣
Dikke knuffel. Goede moed. Vaak zeggen tegen jezelf, het is maar een fase. Mijn liefde was op na 4 dagen 😅😅 Mijn man had het een dag overgenomen.

4 maanden geleden

Reactie op janackx

Dikke knuffel. Goede moed. Vaak zeggen tegen jezelf, het is maar een fase. ...
Dankjewel ❤️

4 maanden geleden

Onze zoon sliep in begin heel makkelijk en lang alleen. Maar nadien veel contactslapen moeten doen omdat hij weigerde alleen te slapen overdag en ook door pijn van koemelkallergie. De swaddel up is wel een aanrader. Al lang deed hij apart in zijn park of mand dutjes maar meestal 30 minuten. Na een tijd was hij doodop. Hij maakte zichzelf telkens wakker door het wroeten. Omdat hij dan weent neem ik hem vast voor een kwartier en soms sliep hij opnieuw 30 min verder, soms ook niet. Sinds vandaag slaapt hij blokken van 2 uur. Leg hem in een voedingskussen op zijkant met ene arm eronder, de andere erboven. Ene beetje ligt eronder, het andere opgetrokken erboven. Dit houd hem tegen het wroeten en maakt hij zichzelf niet zo wakker. Hopelijk blijft het ook duren 😊