4 Reacties
10 maanden geleden
Zelfde hier. Een uur lang regelmatig harde buiken gehad ook. Op vrij regelmatige basis. Ons lichaam begint te oefenen denk ik
9 maanden geleden
Nu ook op 27 zo vaak een trekkend gevoel en steken als ik op mijn zij lig. Denk dat de buik even door een groeispurt gaat. Ik was plots zo ongemakkelijk in zowat elke positie die ik aannam. Maakte me oprecht zorgen over de weken die log moeten komen en wat normaal is. Ik vind het niet zo duidelijk hoe een hard buik precies aanvoelt maar misschien heb ik er ook aan aantal gehad dan.
9 maanden geleden
Ik ben 31+5 weken zwanger, en heb nog geen last gehad van harde buiken, maar afgelopen nacht werd ik ineens wakker met een vreselijke pijn in mijn rechterzijde. Ik lag op mijn rechterzij te slapen, en kon me niet omdraaien van de pijn. Mijn man heeft me moeten helpen en zodra ik op mijn linker zij ging liggen was de pijn weg.
Vanochtend heb ik mijn vroedvrouw gebeld en die heeft me wel gerustgesteld omdat ik de baby nog goed voel bewegen, geen bloedverlies heb en de pijn daarna ook is weggegaan. Het kan dus banden pijn zijn geweest, of de druk van mijn groeiende baarmoeder of iets anders.. maar voor de zekerheid komt ze morgenochtend toch langs om het te controleren omdat ik er toch van geschrokken ben.
9 maanden geleden
Reactie op vanessa19891
Zelfde hier. Een uur lang regelmatig harde buiken gehad ook. Op vrij regelm ...
als ze regelmatig zijn is het niet oefenen. dat dacht ik dus ook tot ik op controle ging en mijn baarmoederhals nog maar 13mm was ipv 40 en dit op 31 weken 😅