Halo iedereen, moet dit even van me afschrijven..
Januari gestopt met mijn pil voor kinderwens.
Toen kwamen hele erge pijnen boven, alle onderzoeken gedaan en ja hoor 2 weken geleden kwam het verdict binnen via de huisarts: diepe endo op verschillende plaatsen.
Wegens de endo moest ik ovulatietesten doen om te zien of ik wel een eisprong krijg.
Op dag 25 stond er een smiley, wat zeer raar is want is de dag dat mijn regels moesten beginnen. Opzoekwerk gedaan en rarara geeft ook positief resultaat bij een zwangerschap.
3 zwangerschapstesten gedaan, alle 3 direct positief. Clearblue geeft aan 1á2 weken (dus 3á4weken)op vrijdag 18/8. Dokter bloed geprikt, hcg 96.
Gisteren nog een test gedaan, en geeft nu aan 2á3 = dus 4a5 weken
Gisteren moest ik bij de gynae voor het bespreken van de resultaten. Die was ook verrast toen ik het verhaal deed.
Nu dus volle focus op de zwangerschap.
Ze heeft gekeken met de echo maar ziet nog niets (te vroeg uiteraard) volgende week 1/9 moet ik terug voor een echo.
Ze wil zeker zijn dat het vruchtje goed in de baarmoeder zit.
Aangezien met de endo en mn baarmoeder die sterk naar achter gekanteld ligt, is de kans op buitenbaarmoedelijke zwangerschap hoger.
Ik weet dat ik niets anders kan doen, dan afwachten en ik pas geruster zal zijn bij de echo rond 8 weken en een hartje zie.
Maar ik kan de gedachtes niet uit mijn hoofd zetten of alles wel goed gaat/blijft gaan...