10 Reacties

4 maanden geleden

Hoi hoi , jammer genoeg is dat normaal ja. Na de bevalling maakt het lichaam hormonale veranderingen door. Je oestrogeen die tijdens de zwangerschap in hoge mate aanwezig was zakt weer. En dat zorgt jammer genoeg voor haar uitval onder andere. Ik zit in hetzelfde schuitje. Dit zal normaal gezien na een aantal weken/maanden weer normaliseren.

4 maanden geleden

Reactie op Gloria92

Hoi hoi , jammer genoeg is dat normaal ja. Na de bevalling maakt het lichaa ...
Ik hoop het want dat is niet leuk alles hangt vol dan ik ben prisies een hond dat ruift 😊

4 maanden geleden

Reactie op nathaliemaes12

Ik hoop het want dat is niet leuk alles hangt vol dan ik ben prisies een ho ...
Ik snap jou. Bij mij precies hetzelfde. Ik heb geen geduld en heb niet kunnen wachten totdat het weer normaliseer dus ben extreem gegaan en heb mijn haren eraf geschoren want begon gaten te krijgen door al die haaruitval. Hopelijk groeit het snel terug ☹️

4 maanden geleden

Reactie op Gloria92

Ik snap jou. Bij mij precies hetzelfde. Ik heb geen geduld en heb niet kunn ...
Oei da heb ik gelukkig nog nie, dat is helemaal niet leuk dan

4 maanden geleden

Ja is normaal. In bad en douche vind ik steeds hoopje haar terug. Als mn haar dan vers gewassen en gedroogd is, staat het dan prachtig omhoog 😅😂 onmogelijk om mooi plat te krijgen. Je kan zo nieuwe mama’s herkennen vind ik 😂😂😂 Ik heb wel een goed middeltje gevonden nu.

4 maanden geleden

Reactie op Cecial

Ja is normaal. In bad en douche vind ik steeds hoopje haar terug. Als mn ha ...
A welk middeltje

4 maanden geleden

Postpartum haaruitval is heel normaal. Tijdens je zwangerschap ligt je gewone haarcyclus (uitval) stil, waardoor je nu ‘inhaalt’ en dus veel haar verliest. Is een normaal proces en geen enkel middeltje heeft hier invloed op… gewoon uitzitten en geen onnodig geld spenderen aan middeltjes die toch niet werken..

4 maanden geleden

Reactie op nathaliemaes12

A welk middeltje
Had een staaltje van mijn kapper gekregen en heel tevreden van.

4 maanden geleden

Reactie op m3apm

Postpartum haaruitval is heel normaal. Tijdens je zwangerschap ligt je gewo ...
Dat kan misschien voor jou zo zijn.. en voor iemand anders kan dit wel werken. We kunnen elkaar maar gewoon helpen en tips geven…

4 maanden geleden

Reactie op Cecial

Dat kan misschien voor jou zo zijn.. en voor iemand anders kan dit wel werk ...
Hey, ik deel gewoon de wetenschappelijke kennis rond postpartum haarverlies. (Zie bv ook professor farmacie die de info deelt https://www.instagram.com/p/C6npnn8BEQq/?igsh=ZzllaHlocnZ6dnA2) Het is gewoon vaak dat er wordt aangeraden om speciale supplementen of middeltjes te gebruiken, maar die werken niet en kosten vaak handen vol geld. Ik zou de eerste zijn om het te proberen bevechten met iets extra, moest het nut hebben of werken… hier al de derde keer PP haarverlies en kijk er naar uit om eindelijk terug een fatsoenlijk kapsel te hebben ;-)