8 Reacties

één jaar geleden

https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/haar-verven-zwanger/ Er staat een artikel op dit forum hierover. Als je twijfelt kan je raad vragen aan jouw kapster. Je kan bv ook informeren bij een bio kapster, misschien zijn de producten daar minder invasief. Ik persoonlijk zou het niet doen, maar dat is mijn gevoel en niet wetenschappelijk onderbouwd. Misschien als je het toch zou doen zorgen voor een coupe en kleur dat lang mooi blijft zodat je tijdens de zwangerschap niet nog meerdere keren moet langsgaan om bij te kleuren?

één jaar geleden

Ik kleur mijn haar gwn

één jaar geleden

Hier vertelde de kapper dat het niet schadelijk is, haar producten toch niet. Maar dat de kleuring minder kan pakken.

één jaar geleden

Henna is ook een optie

één jaar geleden

Hier zei het fertiliteitscentrum en de gynea dat het absoluut ook geen kwaad kan enkel zoals hierboven vermeld dat de verf minder goed kan pakken

één jaar geleden

Reactie op SCMDWL

Henna is ook een optie
Deze stink wel enorm kan er nket tegen

één jaar geleden

Wou deze week ook mijn haar laten kleuren maar mijn kapper raadt het af omdat ze schrik heeft dat mijn hoofdhuid anders gaat reageren dan normaal. Heb platinablond met natuurlijke uitgoei (as blond) en is natuurlijk geen zicht nu 😅

één jaar geleden

Reactie op Shorty90

Wou deze week ook mijn haar laten kleuren maar mijn kapper raadt het af omd ...
Hahha bij mij is het ook zo!