Een prille zwangerschap is hartstikke spannend en roept vaak veel vragen op over kwaaltjes en symptomen.
Heb jij al ergens last van?
Een fijne zwangerschap gewenst 💗
Ik ben vandaag 7 weken en 1 dag.
En krijg voornamelijk steken wanneer ik mij eventjes in de zetel leg voor enkele min. Is dit groeipijn van de baarmoeder dan ?
8 weken vandaag enorme acne in mijn nek, en enorm misselijk ganse dag door. Neerliggen is een hele opgave zonder emmer! Ellendig in combinatie met een zorgjob🫣
Vandaag 7 weken, misselijk, moe, warm, geen zin om iets te doen, niet kunnen koken want kan niet tegen vlees geuren, hongerig maar niet echt veel kunnen eten of niet weten wat te eten
Mijn borsten zijn zeker al 2 cups groter geworden en zijn zeer pijnlijk, vaak misselijk, geconstipeerd, moet kokhalzen van geuren die me niet bevallen en acné.
Heb maandag (bij week 6) een grote bloeding gedaan waardoor we op de spoeddienst zijn beland. Na een bloedafname was de hcg hoger dan 8000 dus goed. Bij de eerste echo zagen ze dat het vruchtje in de baarmoeder zit maar er zat een grote bloedklonter nét onder het vruchtje, waardoor ik platte rust moest houden om de zwaartekracht tegen te gaan. Enkele dagen later op de 2e controle echo zagen we gelukkig een sterk hartje kloppen! Hoef geen platte rust meer te houden maar ben toch nog zeer voorzichtig met heffen en dergelijke…
Over 3 weken nog eens een checkup, maar zal eigenlijk maar helemaal gerust zijn als we de resultaten hebben van de nipt.
Lieve kus Alana
Nog iemand ervaring? Ik ben nu bijna 14 weken zwanger en was absoluut niet meer misselijk tussen 11-13 weken. Nu komt het plots allemaal terug van week 13…ochtendmisselijk, na het eten misselijk… ik voel me terug 6 weken zwanger :(