51 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Dat is inderdaad wat je maar nog ziet op 4 weken + een hcg van 422 is echt ...
Is dit dan slecht teken dat ik hoge hcg had maar geen symptomen echt heb? Buiten opgeblazen gevoel, lage bloeddruk

één jaar geleden

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen maar dagelijks last van steekjes en krampen. Hebben jullie de krampen alleen in het midden van je buik of ook soms aan de zijkant? Maak me er wat zorgen over. Mag vrijdag voor een eerste echo om bmz uit te sluiten (hoewel hcg mooi stijgt en prima op de curve is toch wat bang voor)

één jaar geleden

Reactie op Taliagh

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen maar dagelijks last van steekjes en krampen. H ...
Midden, zijkanten, navel. Overal maar wel afwisselend.

één jaar geleden

Reactie op silke25

Is dit dan slecht teken dat ik hoge hcg had maar geen symptomen echt heb? B ...
Dat is niet erg iedereen reageert anders wacht maar of tot je 6/7 weken bent🙈. Dan begint de ‘ fun ‘ echt . Nee geen slecht teken zeer goed teken van je hcg!❤️

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Dat is niet erg iedereen reageert anders wacht maar of tot je 6/7 weken ben ...
Ben morgen volgens menstruatie 6 weken ver…allemaal heel spannend! Maar wie zegt genieten dat is toch een regelrecht fabeltje hoor haha 😛

één jaar geleden

Pijnlijke borsten/ gespannen borsten , sneller honger , korte steken in de onderbuik

één jaar geleden

Reactie op silke25

Ben morgen volgens menstruatie 6 weken ver…allemaal heel spannend! Maar wie ...
Er zijn ook vrouwen die niets merken, ik hoop dat je erbij bent want die misselijkheid is echt KUT😂. Pfffft ja ik hoor daar allesinds niet bij ik heb stress bij het minste desondanks dat mijn 3de is. Voor een ander kan ik relativeren en geruststellend zijn met de waarheid maar voor mezelf oei oei oei alles is doemscenario ze amai 🙈😂.

één jaar geleden

Reactie op Taliagh

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen maar dagelijks last van steekjes en krampen. H ...
Hallo ik ben nu 7 weken heb ook al enkele dagen last van steekjes langs dezelfde kant en zo bij me lies maak me er ook druk over denk ook aan bbz maar mijn hcg staad goed volgens het aantal weken zegt de huisarts 25 548 volgende week donderdag een echo gepland zolang je geen bloed verliest en hevige buikpijn hebt is het goed want al van sommige mensen gehoord dat je van een bbz echt dood gaat van de pijn

één jaar geleden

Reactie op bibi142

Hallo ik ben nu 7 weken heb ook al enkele dagen last van steekjes langs dez ...
Ik heb in het verleden al een bbz gehad en was inderdaad heel intense pijn en veel bloedverlies maar toen was ik ook al verder… nu zijn het eerder steken in mijn lies en krampen zoals ik bij mijn menstruatie heb en pijnlijke darmen..ik heb morgen een echo, hopelijk dan meer duidelijkheid.

één jaar geleden

Reactie op Taliagh

Ik heb in het verleden al een bbz gehad en was inderdaad heel intense pijn ...
Ja ik kan het ook vergelijken nu met steken in me lies een paar dagen geleden zaten de steken hoger maar nu voelt het precies lager aan maar als ik stil zit voel ik het niet echt meer bij in Beweging zijn. Hoever was je dan kreeg je spontaan bloedverlies en hevige pijn ? Maar ik snap je gevoel ik lig ook bij alles te piekeren ben soms op van de stress ook omdat ik hiervoor miskraam had sla bij het minste in paniek

één jaar geleden

Reactie op bibi142

Ja ik kan het ook vergelijken nu met steken in me lies een paar dagen geled ...
Ik had toen een spiraal dus ik weet het niet exact maar ik denk rond de 8-9 weken. Ik had wel echt zeker 5 weken extreem veel bloedverlies maar ik dacht dus dat mijn spiraal werd afgestoten… buikpijn was vooral de laatste twee weken echt heel intens dus wel iets anders dan steekjes …

één jaar geleden

In mijn 6de week nu en ik verschiet ervan hoe gezwollen mijn buik al staat. Ik heb nooit geen ‘six-pack’ gehad Maar moet me nu toch al wat vooroverbuigen om mn voeten te kunnen zien 😭😂 Is dit normaal?

één jaar geleden

Reactie op Daisy&Baby

In mijn 6de week nu en ik verschiet ervan hoe gezwollen mijn buik al staat. ...
Perfect normaal!😂 me moeder zij vandaag je buik is weeral dik je ziet het door je strakke rok. Het is vooral je darmen die zo opzetten van de hormonen en ook sommige vrouwen hebben een gigantische buik als ze zwanger zijn, ik was 1 en al buik bij mijn 2 andere kinderen verwacht nu hetzelfde terug 😂 geen zorgen dus is allemaal normaal ❤️

één jaar geleden

Ik ben morgen 7 weken en sinds ruime week kotsmisselijk en geen energie… heeel vervelend zeker met nog een kleine van 2,5 die rondrent en op de bank liggen er dus niet bij is

één jaar geleden

Vanaf wanneer zouden we minder last hebben van misselijkheid en vermoeidheid? Ik kijk daar namelijk enorm naar uit 😅😭

één jaar geleden

Reactie op silke25

Is het vreemd dat ik geen lasten heb van mijn borsten ?
Ik heb het ook niet

één jaar geleden

Reactie op Daisy&Baby

Vanaf wanneer zouden we minder last hebben van misselijkheid en vermoeidhei ...
ja mee too… vorige keer ging t eind eerste trimester weer stukken beter met mij en was t met 13/14 wk helemaal over. maar goed verschilt enorm per persoon (en misschien ook per keer)

één jaar geleden

Ik heb nekpijn als symptomen. Iemand hier ook last van?

één jaar geleden

Reactie op Moederkloek

Ik heb nekpijn als symptomen. Iemand hier ook last van?
Ik heb dit enkele dagen gehad door de spanning (stress) omdat ik me veel zorgen maak

één jaar geleden

Reactie op Henrike84

ja mee too… vorige keer ging t eind eerste trimester weer stukken beter met ...
Hier hetzelfde rond beide zwangerschappen 14 weken ongeveer dan werd het beter en tegen week 16 begonnen de vreetbuien die heb je dan ook weer 😂. Compensatie 🤷🏼‍♀️🤣