51 Reacties
één jaar geleden
Ja voornamelijk innesteling pijn, af en toe misselijk en honger hebben niet veel achteraf na maaltijd. Gespannen borsten. Moe en meer slaap nodig
één jaar geleden
Pijnlijke borsten, overgevoelig! Krampen id buik (maken me soms angstig of alles wel goed loopt), opgeblazen gevoel met windjes a volonté 🤭, slapeloosheid en daarmee vermoeidheid.
één jaar geleden
Nog altijd veel misselijkheid en protjes 😅 gaat dit snel voorbij…? Of vanaf wanneer gaat het beter?
één jaar geleden
Reactie op Melissa_14992
Pijnlijke borsten, overgevoelig! Krampen id buik (maken me soms angstig of ...
Idem hier!
één jaar geleden
Gevoelige tepels, honger net na het eten, duizelig, en heel pijnlijke groeipijnen thv baarmoeder die een kwartiertje aanhouden en steeds terugkeren (was oke volgens de huisarts zolang er geen bloedverlies bijkwam), winderigheid.
één jaar geleden
Reactie op VallieP
Ik had het in mijn eerste zwangerschap ook niet!
Oef bedankt voor de reactie. Ik ben nu 5 weken en 5 dagen volgens laatste menstruatie en mag donderdag eens langs voor een echo omdat ik tot 28augustus wachten te lang vond eerlijk gezegd. Soms uit het niets hevige menstruatie krampen maar dan na 15 min trekt dit terug weg. Ze zeggen altijd genieten van de uitslag maar dat is hier niet het geval 🙈
één jaar geleden
Reactie op silke25
Oef bedankt voor de reactie. Ik ben nu 5 weken en 5 dagen volgens laatste m ...
Veel onzekerheid in dat eerste trimester! Telkens moeten wachten op die echo's 🙈 vanaf dat je je kindje voelt bewegen heb je dagelijks een gerustheid dat ze het nog goed stellen 😊
Die krampen is ook helemaal normaal! Is je baarmoeder die groter wordt! Zolang er geen bloed bij komt is het goed! 🙂 (een beetje bloed is trouwens ook niet perse een slecht teken)
één jaar geleden
Reactie op VallieP
Veel onzekerheid in dat eerste trimester! Telkens moeten wachten op die ech ...
Onzekerheid ten top hier! Men mama enkele miskramen gehad dus het gevoel van te mogen blij zijn al blijft even achterwege. Het is ons eerste kindje dus iedere buik gerommel, hevige pijnscheut denk ik onmiddellijk aan het ergste.