6 Reacties

茅茅n maand geleden

Heey, ik geef ook meestal een fles op verplaatsing, want vind zolang ze niet echt goed rechtop zitten dat een heel gedoe 馃槄. Wat ik deed bij men andere jongens (eens ze goed rechtop konden zitten) was op verplaatsing een potje fruit of groente geven. Of een banaan en een knijpfruitje.

茅茅n maand geleden

Ik geef of flesje of potjes wanneer we op stap gaan. Tegenwoordig is er praktisch overal de mogelijkheid om op te warmen of kan je het even vragen. Nu als we naar vrienden of familie gaan dan neem ik gwn vers mee.

茅茅n maand geleden

Ik geef op verplaatsing groente of fruitpap terwijl hij op de schoot zit. Groentepap warm ik op (meestal is er wel ergens een microgolf te vinden). Fruitpap maak ik ofwel op voorhand (vb appel/peer die ik stoom en mix, dan wordt die niet meer bruin) of ik kies voor heel rijp fruit dat ik makkelijk in een kommetje heel fijn kan prakken 馃檪

茅茅n maand geleden

Ik neem groentenpap mee in een voedselcontainer. Blijft hier echt lang warm in 馃 Bekijk Fresk Thermos voedselcontainer 300 ml Deer olive op: https://www.bol.com/nl/p/fresk-thermos-voedselcontainer-300-ml-deer-olive/9300000120391521?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Fruitpap koop ik in potjes in de winkel voor op verplaatsing.

茅茅n maand geleden

Heb ook al groentepap meegenomen in een speciale thermos. Blijft inderdaad lang warm. Als we naar familie gaan nemen we het potje zo mee om daar op te warmen. Fruit geven we dan ook uit een potje.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mo1003

Ik neem groentenpap mee in een voedselcontainer. Blijft hier echt lang warm ...
Dat ik hier nog niet aan gedacht had, dankjewel! Ga meteen ook zo eentje aanschaffen