27 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Marjolein102
Wel niet vergeten dat ze (medische wereld) geen idee hadden van de ernst en ...
Hey!
Als je echt goed onderzoek doet dan draait alles om geld. Ik kan die discussie hier niet voeren omdat het niet toegestaan is, maar veel artsen wisten precies waar het om draaide. En al wisten ze het niet , iets gaan verplichten terwijl er weinig tot amper onderzoek is gedaan is al foute boel. 😔 Mensen werden ontslagen omdat ze het vaccin niet namen….. en de slogan je doet het voor een ander etc ook allemaal lariekoek. In ieder geval, ben blij dat iedereen nu zelf de keuze kan maken. Mij maakt het verder echt niet uit wat iemand kiest, ik respecteer alle keuzes. Ik vind het gewoon belangrijk dat ieder achter z’n keus staat en niet verplicht of gedwongen wordt om wat voor reden dan ook.❤️
één jaar geleden
Neen voor beiden, ik maak me nog steeds zorgen om het gebrek van onderzoek op zwangere vrouwen vr het covid vaccin
één jaar geleden
Geen van beiden. Koorts is onderdrukbaar met dafalgan. In mijn opinie en in de opinie van veel dokters, maar die zullen dat niet vertellen want dan worden ze op het matje geroepen door big pharma, veel minder schadelijk dan al die prikken...
één jaar geleden
Reactie op Thriveonplants_
Geen van beiden. Koorts is onderdrukbaar met dafalgan. In mijn opinie en in ...
Vorig jaar zwaar corona gekregen, ik kreeg mijn koorts met moeite omlaag met dafalgan. Ik moest naar zwaardere medicatie grijpen om het te doen dalen. Ik zelf ben een verpleegkundige en 17w zwanger, heb nu ook mijn coronavaccin laten zetten. Ik werk nog in de zorg tot 6 maanden.
één jaar geleden
Ik doe beiden :) griepvaccin normaal niet maar nu met de zwangerschap wel
één jaar geleden
Nee voor beide.
Bij het zetten van een vaccin maak ik koorts. En koorts is stress voor het kindje. De kans dat je griep of Corona krijgt is niet zo groot zeggen ze dan. Dus gaan we die niet zetten. Ik ben een buiten mens elke dag tussen de paarden. Weer of geen weer. En als er kindjes komen voor een ponygewenning en dergelijke dan zet ik een masker op nu. Ze mogen denken wat ze willen. Maar veiligheid gaat boven alles. 🥰