Laten jullie zich vaccineren?
Het wordt blijkbaar wel aangeraden, maar ik neem anders nooit een griepvaccin. Het coronovaccin heb ik in tijde ook alleen maar genomen omdat het zo goed als 'verplicht' was..
Ik neem normaal nooit een griepvaccin maar zal het nu wel doen aangezien koorts boven de 38,5 wel schadelijk is voor het kindje en ik in de zorgsector werk. Coronavaccin neem ik sedert de 3 de niet meer. Heb al 3 x Corona gehad en nog nooit iets genomen hiervoor.
Heb vorige week ook me corona prik laten zetten.. De huisarts is een goede vriend van ons.. En zei dat het toch echt wel van belang is voor jezelf maar ook de bescherming van je kleine
Ik heb vandaag mijn griep vaccinatie gekregen , Corona vaccinatie neem ik niet. Mijn huisarts zei dat je zeker niet verplicht moet voelen maar als je koorts krijgt en je kan er niks voor nemen dat hoge koorts kan lijden tot vroeg weeën enzo.
Ik geloof mijn gynaecologe dat het echt in het belang van de baby nodig is. Gisteren mijn Coronavaccin laten zetten, binnen 2 weken het griepvaccin. Ik was in het verleden nooit ziek van corona, maar je lichaam en baby maken alles anders nu dus ik speel liever op zeker.
Niemand verplicht niemand iets alleen als je het zelf wilt en word bespeeld de keuze ligt aan je zelf als ik de tijd kon terug draaien en om mij niet te laten vaccineren zou k het echt niet hebben gedaan en zeker tijdens mijn eerste zwangerschap heb zoveel spijt dat ik toen wel heb gedaan terwijl er helemaal niks aan de hand was
Niemand verplicht niemand iets alleen als je het zelf wilt en word bespeeld ...
Jammer dat het zo is verlopen. Helaas kun je er nu niks aan doen. ❤️ vooral niet boos zijn op jezelf. Destijds was de druk van de media etc zo hoog, dat de meeste alles gingen volgen en misschien niet zelf konden nadenken.
Jammer dat het zo is verlopen. Helaas kun je er nu niks aan doen. ❤️ vooral ...
Ja klopt de media maak je zo gek dat je dingen beginnen te geloven waardoor je zo hard twijfeld aan je zelf en dan nog tijdens je zwangerschap vind het wel heel lief van je berichtje 🥰❤️❤️
Jammer dat het zo is verlopen. Helaas kun je er nu niks aan doen. ❤️ vooral ...
Wel niet vergeten dat ze (medische wereld) geen idee hadden van de ernst en hoe het ging evalueren in het begin. Mensen stierven eraan dus ze zijn dan liever te streng en voorzichtig dan te laks. 🤷♀️ Daarom is het nu enkel een aanbeveling en geen verplichting meer.
Doen waar je jezelf goed bij voelt zou ik zeggen. 😊