7 Reacties

10 maanden geleden

Misschien andere dingen nog die ze hebben gecontroleerd in het bloed ? Xxx

10 maanden geleden

Kan je de uitslagen niet online raadplegen ? Dan kan je al eens zelf kijken. Bij mij hadden ze andere dingen ook onderzocht, en daaruit bleek dat ik mijn ijzer te laag was

10 maanden geleden

Je suikerwaardes zien er goed uit De waardes waar je onder moet zitten zijn Na 1u 180 Na 2u 150 Dus die zouden goed zijn, maar indd misschien heb je wat vitamines tekort , dat controleren ze ook

10 maanden geleden

Reactie op Elinedm22

Je suikerwaardes zien er goed uit De waardes waar je onder moet zitten zijn ...
Waw bij mij is de waarde waar je onder moet zitten na 1u 130! Wat een verschil. Want ik zat er boven en moet opnieuw gaan🙄

10 maanden geleden

Moh raar! Ja misschien varieert dit van locatie Ik ben van Belgie, Gent Iedereen heeft zo wel zen eigen waardes denk ik Maar heb wel al gehoord vanaf een bepaalde waarde kan je in de beginfase van diabetes zitten en dan zetten ze je gewoon op een dieet

10 maanden geleden

Reactie op PhaedraL1996

Waw bij mij is de waarde waar je onder moet zitten na 1u 130! Wat een versc ...
Bij de eerste test moet je na 1u onder 130 zitten. Indien dit verhoogd is krijg je een uitgebreide test. Daar moet je nuchter onder 92 zitten. Na 1 u onder 180 en na 2u onder 153. Bij je eerste test krijg je ook maar 50g suiker. Bij een uitgebreide 75g om te drinken.

10 maanden geleden

Reactie op LynnRmrs

Bij de eerste test moet je na 1u onder 130 zitten. Indien dit verhoogd is k ...
Ah kijk dat verklaart veel! Kwist het niet , merci voor de info😄