79 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op mamavpk1996
33 weken en 14kg bij. ik heb soms het gevoel dat dat al heel veel is ondank ...
Same here! En in principe valt het nog wel best mee als je jezelf in de spiegel kijkt . Ik bedoel dat er dan niet echt iets buiten proportie is, buiten de buik :). Denk da keiveel vocht ook vasthouden 😅
9 maanden geleden
Reactie op mamavpk1996
33 weken en 14kg bij. ik heb soms het gevoel dat dat al heel veel is ondank ...
hier ook 33 weken en 16kg bij.. terwijl ik ook niet al te gek heb gedaan qua voeding. Merk wel dat ik ook heel veel vocht vasthoudt (heel de nacht door plassen en des te meer de dag vordert, des te meer mijn enkels verdwijnen als sneeuw voor de zon😅)
9 maanden geleden
Reactie op C2370
hier ook 33 weken en 16kg bij.. terwijl ik ook niet al te gek heb gedaan qu ...
ik ook 33weken (2ekind) en 15kg bij. ik hou ook wel veel vocht vast. Bij mijn eerste kind ben ik 20kg bijgekomen, veel vocht en na de zwangerschap 25kg afgevallen, dus maak me geen zorgen. Ik draag ook grote kinderen 😂.
9 maanden geleden
Reactie op Elinedm22
Ben 32+3 en start gewicht was 92 ben dan gezakt tot 88 en sta nu op 94
Zegg ...
Ik zou zeggen 6kg voor baarmoeder, vruchtwater, kind,... Ik viel bij beide zwangerschappen ook eerst af.
8 maanden geleden
Reactie op (Sabrina) NinaMichiels
Tweeling zwangerschap (vrijdag 24 weken) en tot nu toe 3.9 kilo bij, maar i ...
Ondertussen 30 weken en 2 dagen en vandaag net het zelfde gewicht als op 24 weken, iemand die weet of dit normaal is 🤔 ik maak me toch wat zorgen 😔
8 maanden geleden
Reactie op (Sabrina) NinaMichiels
Ondertussen 30 weken en 2 dagen en vandaag net het zelfde gewicht als op 24 ...
Hier ook nog steeds +5kg ik ben niets meer bijgekomen sinds oktober maar de baby groeit goed en alles lijkt int orde dus maakt de gyn zich geen zorgen.
Ik ben bij mijn vorige zwangerschappen ook nooit veel bijgekomen max 6kg en altijd gezonde baby’s gehad.
8 maanden geleden
Reactie op meibloem91
Hier ook nog steeds +5kg ik ben niets meer bijgekomen sinds oktober maar de ...
Hehe hopelijk hier ook! 🤞