79 Reacties

10 maanden geleden

26 weken en 17 kilo 😵‍💫 suikertest was zelfs mega goed. Voel me ook net een nijlpaard met al dit overgewicht.

10 maanden geleden

11kg op 28w zwangerschap 🙈

10 maanden geleden

4,5kg op 24weken

10 maanden geleden

Reactie op noor2222

26 weken en 17 kilo 😵‍💫 suikertest was zelfs mega goed. Voel me ook net e ...
Ik ook zoveel… ben blij dat er eindelijk nog iemand is die ook veel bijkomt. Overal zag ik zo lage getallen 😂

10 maanden geleden

Reactie op gmouton

Ik ook zoveel… ben blij dat er eindelijk nog iemand is die ook veel bijkomt ...
Ik schaam mij gewoon elke keer bij de vroedvrouw en gynaecoloog om weer op die weegschaal te staan😩😩 tis niet eens dat ik veel eet of zo… ik kom gwn mega snel bij.

10 maanden geleden

Ik ga niet op de weegschaal staan. Zou me alleen maar ellendig voelen denk ik 😁

10 maanden geleden

24w4d en 5 a 6kg bijgekomen tot hiertoe. Tot vorige week at ik zoals altijd ma sinds deze week zijn de cravings er dus probeer wel zoveel mogelijk gezond te snacken aangezien ik al overgewicht had voor men zwangerschap 🙈

10 maanden geleden

Ik 2,5 kg op 28 weken nu... Baby groeit heel goed dus denk dat ik al mijn reserves aan hem aan het geven ben! 🙈

10 maanden geleden

12 kilo op 28w

10 maanden geleden

27 weken en 12kg 😅

10 maanden geleden

27 weken 6 kilo

10 maanden geleden

Ik verwacht mijn 5 de kindje.Weeg niet zwanger 59 a 60kg.Maar bij al mijn zwangerschappen ben ik steeds 20-22kg bijgekomen.Nu ben ik 25 weken zwanger en ben ik al 16kg bijgekomen. Ik ben niet bang voor mezelf.Maar bang voor de baby.Want heb vrijdag een suikertest laten uitvoeren.En daar was het toch net iets te hoog...

10 maanden geleden

Reactie op noor2222

Je bent niet al 1.Ikzelf 25 weken en 16kg bijgekomen...

10 maanden geleden

26 weken, 0 KG

10 maanden geleden

6kg en nu 27 weken🥰

10 maanden geleden

Blij dat het overal ander is. Hier 25 weken + 10kg. Ik eet gezond, maar vooral meer. Ik sta mezelf wel elke dag een chocolaatje toe 😀. Ben benieuwd naar de diabetes test. Aan de groei van het kindje zou het wel oke moeten zijn..

10 maanden geleden

Reactie op noor2222

Ja idem, heb het persoonlijk lastig met mijn zelfbeeld..

10 maanden geleden

6 kilo op 25 weken

10 maanden geleden

26 w en 8kg bij pfff

10 maanden geleden

9kg bij - 26 weken