79 Reacties
10 maanden geleden
Ik heb het gevoel dat iedereen niet veel bijkomt. Ik hoorde verhalen van mensen die 20 kilo en meer bijkomen. De app zegt nu ongeveer 7 tot 9 kilo. Maar dat is echt afhankelijk van persoon tot persoon. soms meer soms minder. Sommige mensen komen ook in het midden meer aan en anderen meer op het einde....
10 maanden geleden
Reactie op Gloria92
Jullie zijn allemaal zoveel bijgekomen. Ik maar 4kg en ben al 24 weken. Is ...
Nee hoor. Als je kindje het goed stelt, goed groeit en plaats genoeg heeft is er niets aan de hand. 😊 Je kan ook aan de gynaecoloog of vroedvrouw vragen wat zij zeggen in jou situatie.
Mijn schoonzus was ook maar 5kg bij aan 40weken. Haar lichaam brak zelf dingen af om het aan haar kindje te geven.
10 maanden geleden
Reactie op Gloria92
Jullie zijn allemaal zoveel bijgekomen. Ik maar 4kg en ben al 24 weken. Is ...
Ik met bijna 26w zit ook amper aan 4kg. Denk dat het inderdaad persoonsafhankelijk is.
Ik ben bv best sportief maar heb al altijd wat overgewicht gehad, waardoor ik misschien op voorhand wat meer 'reserves' had? En ook de vorige 24w ging ik nog hardlopen.
Denk dat je niet mag vergelijken en je vooral moet kijken maar de groei em evolutie van de baby en of alles verder oke is in de baarmoeder ☺️
10 maanden geleden
Reactie op seelisch
Ik met bijna 26w zit ook amper aan 4kg. Denk dat het inderdaad persoonsafha ...
Ik heb gehoord als je fit was voor je zwangerschap (dunner) ga je meer aankomen, maar als je al reserves had niet zo veel. Ik ben 25 weken en 5 kilo aangekomen. Maar ik was nooit te fit, zo lang dat te baby het goed doet heb je geen zorgen.
10 maanden geleden
Ik ben begonnen op 72,9kg en weeg nu 83 kg. Dus eigenlijk een dikke 10kg.
10 maanden geleden
2,5 kg (24 weken), was wel eerst 4kg kwijt door misselijkheid. Vanaf het laagste gewicht van het het afvallen geteld dus 6,5 kg.