9 Reacties
één jaar geleden
Reactie op seelisch
Wij weten sinds deze week het geslacht via de nipt. Een party hoeft niet en ...
Wij gaan bonbons kopen gevuld met Roze of blauwe vulling. Je kan ze online vinden of vragen aan een chocolatier in de buurt of ze die maken. Iedereen bakje koffie of thee erbij En dan allemaal tegelijk een hap nemen. 😁 dan kan je erna nog gezellig over praten enz. Voor onze dochter gaan we zo’n confetti ding kopen in de kleur van het geslacht en dan poppen.
één jaar geleden
Reactie op seelisch
Ja snoep of cake zou aanslaan bij mijn familie, maar de schoonouders eten e ...
Ooh haha moeilijke wel..
ben aan het bedenken wat hartig is en je met kleurtjes kan bewerken….
Je kan ook van die kraskaartjes kopen met het wordt een meisje/jongen. Kan je ook online vinden.
één jaar geleden
Geen gender reveal want het is geen gender reveal :) je doet een reveal van het geslacht and that's quite it. Ik krijg een zoontje, mijn dochtertje van bijna 8 wordt grote zus, ze is in de wolken, maar we hebben er niet speciaal over gedaan want uiteindelijk maakte het me niets uit. Meisje, jongen,.. als ze later zich niet voelen zoals ze geboren worden, heb je wat met je gender reveal en verwqchtingen en projecties van die verwachtingen 😅.
één jaar geleden
We gaan een gender revael doen. Omdat we geen babyborrel zullen doen. Het is gewoon te druk. En diegene die het echt willen zien kunnen op afspraak komen. 😊