12 Reacties
één jaar geleden
Elke buik is verschillend. Eén wroedvrouw kan je helpen. En die kunnen ook luisteren naar het hartje. Veel succes.
één jaar geleden
Mijn eerste kindje had ik ook pas een klein zichtbaar buikje op 5maanden... Sterke buikspieren nog en naar binnendragend. Mijn kindje stond toch steeds een week voor op groei. Op 6maanden kreeg mijn buik een enorme inhaalbeweging. Nu 2e kind 9j later, al een dikke buik vanaf 2maanden. 22weken en mijn buik is al massief en toch kindje op de curve qua groei. Dus formaat buik wil niets zeggen. Je kan altijd een extra echo inplannen maar je 20weken echo zal alles wel snel duidelijk maken.
één jaar geleden
Hoe vaak ik ondertussen ook al niet gehoord heb van :” amai je kan het nog niet zien hè dat je zwanger bent?” Ik vind dit zo frustrerend. Alsof ik aan het liegen zou zijn dat ik wel zwanger ben. Ik ben ondertussen ook net 19 weken ver. En van mijn 2 de kindje. Ik ben ook wel niet dik van mezelf. En ik draag altijd losse kledij. En ikzelf voel me zo opzwellen 😅 en dik worden. Ik vind best dat mijn buik begint te spannen.
één jaar geleden
Ik ben klein en heb sowieso wat overgewicht. Toch was het ook niet duidelijk bij mij de eerste maanden. Ook in gewichtstoename woog ik minder dan voor de zwangerschap. Maar plots (en dan echt in een dag of 5) begon mijn buik echt meer bol te staan en ondertussen weeg ik 1,5kg meer dan voor zwangerschap.
Heb trouwens een foto van mezelf van 19 weken en van 20 weken (deze week) en is echt een enorm verschil.
Ik wil maar zeggen, het kan plots snel gaan en in een week erg veranderen 😊.
En gebeurt het niet of wat later dan is dat niet erg zolang alles maar goed gaat met jullie beiden.
één jaar geleden
Hier 21 weken en ook nog een klein buikje maar baby groei perfect op de curve. Ik begin nu wel wat beweging te zien in de groei van de buik. :)
één jaar geleden
Reactie op Miss Daxy
Hoe vaak ik ondertussen ook al niet gehoord heb van :” amai je kan het nog ...
Ik heb het zelfde zoals u, mensen die tegen mij zeggen dat ik nog geen grote buik heb voor 19 weken te zijn dat is soms wel ambetant om te horen, want ik voel me ook wel opgeblazen.
één jaar geleden
Even een update zondag ben ik 27 weken. Ik heb nu wel al een buik “buikje” mensen die weten dat ik zwanger ben en erop letten zeggen nu wel al je begint het een klein beetje zien. Maar voor wie het niet weet voor de buiten wereld is er niet echt iets te zien. En ik heb ook niks van klachten laatste echo was met 24 weken baby doet het goed gewicht was 750 gram. Met 28 weken terug voor een echo ik ben benieuwd 🥰 maar maak je geen zorgen het kan perfect voor bijna geen buik te hebben