17 Reacties

10 maanden geleden

Wij wouden ook iets van internet dat we heel mooi vonden maar blijkbaar mag onze drukker geen kopie foto’s van internet overnemen :(

10 maanden geleden

Wij wouden dit ook doen maar er zijn heel wat auteursrechten op afbeeldingen dus zijn er maar weinig om te kunnen gebruiken jammer genoeg .. er bestaan wel een paar site’s die wat meer afbeeldingen hebben maar dan moet je ze ook daar laten drukken.

10 maanden geleden

Hier zelf gemaakt. :-) Ik ben tekenaar en geboortekaartjes zijn het leukst van al! 😄

10 maanden geleden

Reactie op Roodkapje05

Hier zelf gemaakt. :-) Ik ben tekenaar en geboortekaartjes zijn het leukst ...
Van grote zus en kleine zus in wording.

10 maanden geleden

Het mogen uiteraard ook betalende websites zijn voor illustraties!

10 maanden geleden

Ik teken dat gewoon zelf.

10 maanden geleden

Tadaaz , kaartje2go , smartphoto dat zijn zo de meest gebruikelijke. Normaal krijg je ook altijd eerst een proef druk en kan dan zien of het goed is of niet.

10 maanden geleden

Reactie op Roodkapje05

Van grote zus en kleine zus in wording.
🥰🥰Super mooi🥰

10 maanden geleden

Voorlopig deze gevonden via Adobe 😉

10 maanden geleden

Istock (betalend per afbeelding)

10 maanden geleden

Kijk eens op Canva, altijd een aanrader! :)

10 maanden geleden

We hebben uiteindelijk via Etsy enkele afbeeldingen gekocht

10 maanden geleden

Reactie op edrycker

Voorlopig deze gevonden via Adobe 😉
Mooi

9 maanden geleden

Nog een tip die we graag meegeven: we hebben ons geboortekaartje laten maken via AI (Bing). Dat is een gratis online tool waarbij je via kernwoorden of halve zinnen ingeeft wat je in een afbeelding wil. We hebben er echt een coole en fantasierijke afbeelding uit kunne krijgen (mét naam zelfs). Zeker de moeite waard!

9 maanden geleden

Reactie op Vikske

Nog een tip die we graag meegeven: we hebben ons geboortekaartje laten make ...
En volledig gratis :)!

9 maanden geleden

ik heb van de afbeelding die ik online vond, zelf een schets getekend en deze aangepast naar eigen keuze en dan via kaartje2go een proefdrukje besteld. Was echt supermooi!

9 maanden geleden

momenteel ben ik de mijne aan het schilderen.