8 Reacties
9 maanden geleden
Solidaris heeft zwangerschapsconsulentes en bij ons heeft zij dat voor ons gedaan. Vanaf enkele weken voor uitgerekende datum kan de buggy aangevraagd worden en dan wordt hij thuis geleverd.
Je hebt hiervoor een attest met uitgerekende datum nodig.
Maar ik denk als je even contact opneemt met hun dat zij je dit zeker beter kunnen uitleggen 😊
9 maanden geleden
Reactie op 29032024
Solidaris heeft zwangerschapsconsulentes en bij ons heeft zij dat voor ons ...
Bedankt! Ik heb een afspraak woensdag.
9 maanden geleden
Bij ons kan je kiezen tussen 3 dingen of een kortingsbon ter waarde van 440€ of de buggy of een premie van 300€ (uitbetaald)
9 maanden geleden
Goeie tip! Ik wist niet dat je het ook van te voren kon aanvragen.
Mijn oudste dochter geboren in december 2022 heb ik pas aangevraagd na geboorte. En we hebben toen buggy en autostoel uitgezocht. Die werd binnen een paar dagen thuis geleverd. Ging na aanvragen heel snel. Ze bellen zelfs om een bezorg afspraak te maken. Ook de shop waarin je dingen kan uitzoeken is heel leuk! Dat hebben wij bij 3 maanden gedaan. Veel kleine dingen als bestek, bad zitje en zo besteld en werd ook heel snel geleverd. Nu bij 1 jaar pamper premie gevraagd. Die ontvang je door bonnetje te mailen naar het mailadres waar je vergoeding aanvraagt. Binnen enkele dagen stond het geld op onze rekening.
Het werkt allemaal heel gemakkelijk. Nu bij baby 2 ben ik er nog niet uit wat ik ga uitzoeken. Ik zit te denken aan de thule fietskar zodat we beide meiden mee uit fietsen kunnen nemen deze zomer
7 maanden geleden
niet overal kan je kiezen hier in vlaams brabant krijg je enkel premie uitbetaald
7 maanden geleden
Reactie op TrotsemamaJM
niet overal kan je kiezen hier in vlaams brabant krijg je enkel premie uitb ...
Amai, ik heb al mijn buggy gekregen
7 maanden geleden
Reactie op Hogigigkj hihj
Amai, ik heb al mijn buggy gekregen
Ik ben hier langs geweest op kantoor in Sint -Pieters-Leeuw en daar vroeg ik het. Antwoord was nee we geven enkel premie.
7 maanden geleden
Reactie op TrotsemamaJM
Ik ben hier langs geweest op kantoor in Sint -Pieters-Leeuw en daar vroeg ...
Ja ik zie het net
Op de website van vlaams brabant. In vlaanderen is dit niet zo.. erg