5 Reacties

één maand geleden

In verband met de fruithapjes: deze warmen wij ook gewoon op. Onze zoon wilt het koud (op kamertemperatuur) ook niet eten maar als het opgewarmd is zoals de groentenpap gaat het vlot binnen 😊

één maand geleden

Van fruitsap hier ook een moeilijke periode gehad. Blijven aanbieden. Ik heb zelfs een periode 1 soort fruit gegeven

één maand geleden

Hier gaat fruit ook heel moeilijk. Groentepap heel goed!

één maand geleden

Groentenpap gaat hier ook beter dan fruitpap… ik heb zo’n knijpzakjes gekocht van Ella’s kitchen en nog andere merken (lijkt momenteel beter binnen te gaan dan verse fruitpap), sommige fruitjes gaan beter binnen dan andere.. elke dag proberen aanbieden 🤞🏻 zal op termijn wel vlotter gaan hoop ik!

één maand geleden

Hier helpt een klein lepeltje pindakaas in de fruitpap goed (helpt ook de kans voor notenallergie te verkleinen als je dat zo vroeg introduceert) Qua vlees, k&g zei gewoon mee stomen en mee pureren, dat zou goed gaan. Wel enkel mager vlees en mager vis Tot nu toe hebben wij zelf alleen kippengehakt (dat mag wel, gewoon gehakt niet) en kabeljauw geprobeerd omdat die 2 heel fijn zijn en makkelijk te mixen.