4 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje van 6 maanden is een makkelijke eter. Zijn favoriete fruitpap is appel met meloen en mango. We doen er steeds een betterfood koek in. Moeilijk natuurlijk als er niet meteen iets uitspringt dat ze graag eet, misschien starten met 1 soort fruit om te kijken of dit beter gaat? Tussendoor geven we hem soms stukjes brood en dit gaat vlotjes naar binnen 🤭

één maand geleden

Reactie op Nancy3

Mijn zoontje van 6 maanden is een makkelijke eter. Zijn favoriete fruitpap ...
Geef je dan het korstje van het brood? Of het zachte gedeelde? Ik ben bang dat dit blijft vastkleven aan haar gehemelte, ze heeft ook nog geen tandjes

één maand geleden

Reactie op Naomie34

Geef je dan het korstje van het brood? Of het zachte gedeelde? Ik ben bang ...
Ik heb beide al gegeven. Bij korstjes geef ik de zachtjes stukjes en steeds een klein stukje

één maand geleden

Onze dochter van 6 maanden eet nu alles, maar haar zus die nu bijna 2 is heeft tot 9 maanden erg moeilijk gegeten. Wat bij haar werkte was stukjes aardbeien of watermeloen of mango in zo’n fruitspeen doen en dan begonnen ze daar op te sabbelen en zuigen. Dat zou je eens kunnen proberen. Daarnaast werkt bij ons pure geprakte banaan heel goed zonder koekjesdeeg. Qua yoghurtjes doen wij diksap mengen met yoghurt om de zure smaak eraf te halen. Maak je daarnaast geen zorgen, eten komt vanzelf wanneer ze er klaar voor zijn. Bij mijn oudste dochter zeiden ze zelf op de opvang dat het niet ging en nu met 2 jaar wil ze alles proeven en eten. Gewoon blijven aanbieden en soms ineens maken ze de klik werkt het.