9 Reacties
5 maanden geleden
Ik ben door de Kinderarts op Nutrilon omeo gezet (voor de stoelgang) en deze mocht ik aandikken met gelilact. M'n kindje wou ook niet eten en was in 2weken niets bijgekomen.
Ik denk dat wij ook een enorme reflux hebben. Na 4uur voeding stroomt er maagsap uit haar mondje bij het verversen van pamper
5 maanden geleden
Hier ook op aanraden van kinderarts nan compleet moeten gebruiken. Amai nooit meer, hij dronk zijn flesje nooit leeg, had om het uur honger omdat de voeding zodanig dik was moest hij enorm veel moeite doen om de melk op te drinken. Ook bleven er altijd enorme brokken achter in het flesje. De poeder loste amper op. Hij had er enorm veel krampen van en had iedere 2u een kaka pamper. Constant was hij aan het huilen, we zijn dan vanzelf op onze raad over gestapt naar nan dha, veel beter nu drinkt hij om de 2u overdag en slaapt hij langer door. Zelden last van krampjes.
5 maanden geleden
Ik ben ook begonnen met combi bv en evolia. Ons dochtertje had ook meer last van reflux toen.
We zijn na een tijdje gestopt met bv en volledig overgestapt op nan pro 1.
Ik merk nu dat ze amper nog terug geeft, ik denk dat ze van evolia veel terug gaf..
Gebruiken nu ook avent speen 3.
5 maanden geleden
Reactie op LynnRmrs
Ik ben ook begonnen met combi bv en evolia. Ons dochtertje had ook meer las ...
Net terug van pediater… dus Evolia indikken met gelilact en gaviscon baby na flesje en zien wat dat geeft.. indien geen beterschap dan over naar Nan verzadiging al dan niet met gelilact… wat een zoektocht. Heb dus ook de indruk dat Nan evolia echt veel vloeibaarder is dan BV.
5 maanden geleden
Ik geef borstvoeding maar ook afgekolfde melk en 1 a 2 x per dag Nan Evolia.
Sinds 1,5 week is onze meid onrustiger, veel minder stoelgang, krampen. Waarschijnlijk verborgen reflux, vooral zichtbaar aan haar tong die ze uitsteekt en vaak slikken.
Gisteren naar de kinderarts en wij moeten gaviscon siroop geven en de afgekolfde en Nan Evolia indikken met Nutriton. Ben benieuwd of het iets zal uithalen want met momenten is ze zo onrustig of huilt ze uren aan een stuk en kunnen we haar niet troosten.
Het indikken moet hier 1 schepje per 100cc. We namen een grotere speen maar ze weende de hele tijd, met de oude speen lukt het wel (maar misschien heb ik het niet genoeg ingedikt). Ben zelf nog erg zoekende... Sowieso is live borstvoeding wel 70% en dat kan ik niet indikken natuurlijk.