4 Reacties

6 maanden geleden

Ik geef mijn kindje eten als hij erom vraagt, soms zit er dan 2u tussen, soms ook wel 4u. De ene keer heeft hij ook meer honger dan anders. Het beste is volgens mij je eigen gevoel te volgen ipv de opgelegde regeltjes te volgen, jij voelt uiteindelijk het beste je eigen kindje aan.

6 maanden geleden

Welke flesjes heb je? En welke speen erop? Wij hebben philips avent met speen 1 deed ons meisje er ook 1uur over en viel ze constant in slaap. Uiteindelijk speen 2 gebruikt en dit gaat nu veel beter. Ze drinkt op 20min haar fles uit. We hebben ook echt moeten zoeken, verschillende flessen gekocht maar eerst was ze veel te gulzig met grotere spenen. Vorige week lukte het totaal niet met 2. En nu weer wel.. tis echt zoeken. Ons meisje drinkt telkens rond 120ml, is zondag 4 wekeb

6 maanden geleden

Hier hetzelfde! Vandaag 9 dagen oud. Hij moet in principe 90cc hebben maar drink gewoon amper 40cc met moeite krijg ik toch soms de 90cc. Wat ik doe is zijn broekje wat omlaag doen zodat hij wat koud heeft waardoor hij vanzelf wakker wordt of zijn handje wat masseren helpt hier goed maar ook niet altijd. Met de pamper wacht ik ook regelmatig tot midden de voeding of hem een boertje laten doen helpt ook. Misschien dit eens proberen?

6 maanden geleden

Reactie op babylove11

Hier hetzelfde! Vandaag 9 dagen oud. Hij moet in principe 90cc hebben maar ...
Deze trukken heb ik ook al geprobeerd. 🙂