78 Reacties

één jaar geleden

Cara Volgens eigen berekeningen 24 april 2024 Ik heb een vriend, Daan. Hij is 28❤️ Wij hebben samen een zoontje van 2 jaar en een sterretje 💫 Dit is ons regenboogje na de storm en we zijn zo blij dat het ons zo snel is gelukt.

één jaar geleden

Rebekka 22 april Nee 0

één jaar geleden

Reactie op feride61

Hey hey Ik ben Feride Uitgerekend voor 26 april 2024 Mijn partner heet Bj ...
Hoi Feride, ik ben ook uitgerekend voor 26 april. Eerste zwangerschap ook misgelopen dus ik snap jouw angst perfect ! Veel succes en hopelijk hebben we beide een gezond kindje aan het eind van dit 🤍🤍🤍

één jaar geleden

Ivelina 6/04/2024 Ja , Nikolay 😍 Eerste kindje op komst

één jaar geleden

- Laura - 01 april 2024 - Mijn vriend Glenn (ondertussen 15 jaar samen) - ons eerste kindje nu

één jaar geleden

Hoi, Mijn naam is Floor Ik ben 13 jaar samen met mijn vriend en we verwachten ons 1ste kindje op 7 april 2024. Heel spannend allemaal, zopas 1ste echo gehad, voorlopig gaat alles goed 🥰

één jaar geleden

Hey allemaal *Ik ben Kyra (28jaar) * Uitgerekende datum is 23 April 2024 (de verjaardag van mijn papa) * heb geen partner maar ik woon wel samen Met 1 van mijn beste vriendinnen! * dit is mijn (ons) eerste kindje!

één jaar geleden

Hallo, Mijn naam is Line en samen met mijn partner, Rik hebben wij 1 sterrenkindje (mijn eerste zwangerschap). Dit is de 2e zwangerschap nu en de uitgerekende datum is 8 april 😊

één jaar geleden

-Elhama -22april -ja 7jaar sammen -2 zoons 2.5 /4 jaar -het zou leuk zijn da ik een meisje krijgt 🥰🥰 En iedereen een fijne gezonde zwangerschap 🤰 ❤️

één jaar geleden

Hallo, Ik ben Marina, 37 jaar en samen met mijn lieve vriend Alex. Ik heb 2 miskramen gehad en ben nu 8 weken zwanger.. ik ben uitgerekend op 24-4-24 🥰 Vorige week de 1e echo gehad en hier hebben we een goed stevig hartslagje gezien en gehoord. ❤️

één jaar geleden

Uitgerekend op 1 april 2 jaar samen met de liefste partner 😍 Eerste kindje

één jaar geleden

Anouschka 24 April Ja, milan Nog geen dit is mijn eerste kindje

één jaar geleden

Reactie op rinalex

Hallo, Ik ben Marina, 37 jaar en samen met mijn lieve vriend Alex. Ik heb ...
Hey we hebben dezelfde datum 😁

één jaar geleden

Reactie op Anouschka Roucourt

Hey we hebben dezelfde datum 😁
Leuk.... zo mooi zijn als het ook werkelijk deze datum word..

één jaar geleden

Reactie op rinalex

Leuk.... zo mooi zijn als het ook werkelijk deze datum word..
Ja dat is waar ik kan niet wachten 😊

één jaar geleden

Hoi iedereen, Ik ben nieuw hier! Ik heet Sylvie en mijn vriend Lauren. Uitgerekend voor 15 april 2024 Dit wordt ons eerste kindje. Ervoor waren we globetrotters maar dat zal nu wel minderen 🤭.

één jaar geleden

-Hallo ik ben Nathalie -Ik ben 13,5 week zwanger van mijn eerste kindje - ik ben 26 jaar - ik ben uitgerekend voor 21/04/2024

één jaar geleden

Hoi Celeste 21 april 2024 Mijn man en ik hebben al een dochtertje, jammer genoeg is zij gestorven toen ze 5 maand oud was aan een infectie. Het gekke hieraan is dat dit op 21 april was. Voelt als een teken..

één jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Nikita. Ondertussen al 14 jaar samen met Kevin. Waarvan 1 jaartje getrouwd. Wij verwachten ons 4e kindje op 30 april. We hebben samen al 3 dochters Julie 11, Noa 10 en Lize 5🥰

één jaar geleden

Hey, Naam: Caroline Leeftijd:42j Uitgerekende datum: 21/4/2024 Heb een dochter uit mijn vorige relatie en is al 19j. Woont bij haar vriend aangezien het dichter bij de hoge school is. Mij partner zijn naam is Filip. Ziekenhuis: AZ-Sint Maarten (Mechelen) Verschoten want ik had in augustus 4 weken bloeding. Ik dacht :”weer een miskraam” (intussen de 4de al) ik had me niet meer laten controleren aangezien ik maar 3 dagen overtijd was. Vorige week controle bij de huisarts. Het enige wat ik voelde was een verhoogde hartslag. Ik vroeg haar een volledig onderzoek. En ja hoor. Hcg 6600. Dus wij heel blij. Komt overeen met 7 weken dachten wij. Maar nee hoor de gynaecoloog zei dat we al 16,5w zijn. Dus wat een verrassing. En de bloeding van augustus was blijkbaar de tweeling die niet ontwikkelde raakte. 💖