8 Reacties

7 maanden geleden

Die van ons is nu 10 dagen oud ook een stuitje. Beentjes staan inderdaad nog in die houding. Geleidelijk aan zouden ze zakken. Na een maand maken ze een echo van de heupen

7 maanden geleden

Reactie op biekeuh

Die van ons is nu 10 dagen oud ook een stuitje. Beentjes staan inderdaad no ...
En hoe staan de beentjes dan juist als ik mag vragen is dit echt helemaal omhoog? Heb je mss een foto dat ik me kan voorbereiden als je dit goed vind?

7 maanden geleden

Reactie op Naomie34

En hoe staan de beentjes dan juist als ik mag vragen is dit echt helemaal o ...
Momenteel staan ze zo, het is erger geweest

7 maanden geleden

Reactie op biekeuh

Momenteel staan ze zo, het is erger geweest
Wat een schatje! Dit valt totaal niet op vind ik.

7 maanden geleden

Reactie op Naomie34

Wat een schatje! Dit valt totaal niet op vind ik.
Zo was het bij de geboorte, dus het verandert snel zoals je ziet. Je merk het enkel bij het aandoen van de pamper en in zijn kruippakjes, hij trekt namelijk zijn beentjes in stuithouding dus de beentjes van het pakje zijn altijd leeg.

7 maanden geleden

Reactie op biekeuh

Zo was het bij de geboorte, dus het verandert snel zoals je ziet. Je merk h ...
Dit veranderd inderdaad precies snel. Na een dag is dit wss ook al wat minder? En hoe kleed je de baby dan aan als de kruippakjes niet gaan? En enkel bij het verversen? Dus als je babytje vastneemt heeft hij dit dan niet? Sorry voor al de vragen maar ik ben daar ongerust over niet wetende wat me te wachten staat

7 maanden geleden

Reactie op Naomie34

Dit veranderd inderdaad precies snel. Na een dag is dit wss ook al wat mind ...
Hangt van kind tot kind af ook natuurlijk. Maar inderdaad na 1 dag was het al een pak minder. Door de keizersnede heb ik hem de eerste dagen niet aangekleed. Maar je kleed hem aan zoals een andere baby, maar de beentjes niet forceren. Dus wij steken zijn voetjes waar ze horen in het kruippakje en hij trekt ze er terug uit. Ze zullen het wel tonen in het ziekenhuis. Ook bij het vastnemen, niet forceren. Je hoeft je niet echt zorgen te maken, intuïtief pas je je aan. normaal krijg je bij vertrek ook een afspraak om zijn heupjes te laten controleren

7 maanden geleden

Reactie op biekeuh

Hangt van kind tot kind af ook natuurlijk. Maar inderdaad na 1 dag was het ...
Dankjewel voor de info!