80 Reacties

茅茅n jaar geleden

30 augustus op 9 weken, echt zo lang wachten!! Maar wel de dag voor m'n man z'n verjaardag dus een mooi cadeau 馃グ

茅茅n jaar geleden

Wij mogen de 23ste gaan! Eindelijk! We hopen op goed nieuws naar 2 jaar in fertiliteit gezeten te hebben en 2 miskramen gehad te hebben馃ゲ

茅茅n jaar geleden

8/9! Echt aftellen. Jammer dat het pas op 8 weken kan 馃槶

茅茅n jaar geleden

Reactie op Saarbb1

8/9! Echt aftellen. Jammer dat het pas op 8 weken kan 馃槶
Ik ook 8/9 ben dan al 10 weken. 馃檲 We vonden geen datum vroeger dat mijn man en ik samen konden gaan

茅茅n jaar geleden

Reactie op VallieP

21/08 de eerste echo. Dan ben ik 6w6d als het goed is 馃檪
Daarjuist eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje gezien en gehoord 馃グ 0,84cm en 6w5d (1 dagje verschil met wat we dachten). Uitgerekend 10 april! Nu duimen dat alles goed blijft gaan! 馃グ

茅茅n jaar geleden

Gaan jullie alleen of met partner naar de 1e echo? (8w echo)

茅茅n jaar geleden

8 weken en 5 dagen 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sayeeda

Gaan jullie alleen of met partner naar de 1e echo? (8w echo)
Bij mij gaat mijn partner mee :) 1e echo van mij is overmorgen. 7w1d

茅茅n jaar geleden

Vandaag 7 weken! 2 de echo gehad de eerste echo was op 6weken+3, we hoorden en zagen toen ook al het hartje kloppen. Vandaag opnieuw echo en nu ziet ons kleintje er zo uit! Uitgerekend 14/4 馃榿

茅茅n jaar geleden

Eerste echo 29sep op 9weke

茅茅n jaar geleden

6 september en 6 weken zwanger dan.

茅茅n jaar geleden

Vandaag 29/8 eerste echo op 7weken 6dagen, het was een hele geruststelling om het hartje te horen kloppen, en prachtig moment!

茅茅n jaar geleden

Ik had gisteren mijn 1ste echo. Wel vroeg. Op 5w en 6 dagen maar ze zag den hartje kloppen. Moet binnen 2w terug.

茅茅n jaar geleden

Ik heb straks mijn eerst echo. Ben heel bang dat er iets mis zou zijn, zonder enige aanleiding eigenlijk. Ik heb geen bloed verloren of heel pijnlijke krampen gehad, maar toch overvalt er mij een enorm gevoel van angst.

茅茅n jaar geleden

Reactie op gmouton

Ik heb straks mijn eerst echo. Ben heel bang dat er iets mis zou zijn, zond ...
Heel herkenbaar. Wij straks ook de eerste echo. Laten we er van uit gaan dat alles goed loopt. Veel succes 馃崁

茅茅n jaar geleden

Eerst echo. Volgens eigen berekening 7w1d, maar 2 dagen terug gezet volgens de grootte. Dus nu 6w6 dagen. Mooie hartslag gehoord en nu genieten 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Bij ons vandaag ook eerste echo. Alles helemaal in orde en 8 weken ver Ipv 7 en 3 dagen zoals ik eerst dacht 馃槏