80 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op eline_broeckdenvan

Helaas, te lage hcg-waarden. Ben het vruchtje verloren. 馃槩
Eline heel veel sterkte 鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Natacha369

Ik heb 3 bloedafnames gehad waarin het hcg goed stijgt. 18 augustus de eers ...
Hoe waren je bloedafname鈥檚 en hoeveel dpo? Ik heb er 2 gehad vandaag de 3de . 12 dpo hcg 87 16 dpo hcg 979 21 dpo vandaag Mijn vorige zwangerschap was 14 dpo 247 21 dpo 5701 23 dpo 11413

茅茅n jaar geleden

17 augustus eerste echo dan ben ik 8w en 2d Hcg was met 7 weken 25 548 heb ook veel schrik vorige was ook een miskraam

茅茅n jaar geleden

Mijn gynaecoloog wilt niet dat ik af en toe bloed laat trekken. Ze wilt dat maar 1 keer dus elke echo is spannend. Aan 6 weken een goede echo gehad met hartslagje, nu wachten tot echo van 8-9weken

茅茅n jaar geleden

Reactie op silke25

Mijn gynaecoloog wilt niet dat ik af en toe bloed laat trekken. Ze wilt dat ...
Ja om eventuele teleurstellingen te vermijden vorige zwangerschap werd ik 2 weken terug gezet dan en gezegd dat het er niet goed uit zag inderdaad dan nog 2 keer tussentijds bloed laten nemen minderde altijd de hcg dus je bent echt op je ongemak inderdaad

茅茅n jaar geleden

Reactie op bibi142

Ja om eventuele teleurstellingen te vermijden vorige zwangerschap werd ik 2 ...
Inderdaad, ook al moet ik mezelf tegenhouden om geen te laten trekken. Op 6 weken en 1 was er een hartritme te zien. Dus hou me daar aan vast tot de volgende echo 馃馃徏

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tinneke馃挋

Hoe waren je bloedafname鈥檚 en hoeveel dpo? Ik heb er 2 gehad vandaag de 3 ...
21 dpo 9979

茅茅n jaar geleden

Reactie op silke25

Inderdaad, ook al moet ik mezelf tegenhouden om geen te laten trekken. Op 6 ...
En wat was je hcg gehalte ? En met hoeveel weken

茅茅n jaar geleden

24 augustus 馃檹馃徎 bang afwachten na een miskraam de vorige keer

茅茅n jaar geleden

Ik heb op 28 augustus de eerste afspraak. Ik ben dan 7 weken en 3 dagen. Ben zelf wat in twijfel of ik vroeger wil langsgaan en of dat al veel zin heeft.. Ik heb een trage schildklier en mijn moeder heeft meerdere miskramen gehad voordat ik er was. Het is nu van de eerste keer proberen raak, dus ben een beetje overdonderd van alles

茅茅n jaar geleden

4 september, ben dan 8 weken

茅茅n jaar geleden

24/08 en ben dan 8w2d

茅茅n jaar geleden

Reactie op seelisch

Ik heb op 28 augustus de eerste afspraak. Ik ben dan 7 weken en 3 dagen. Be ...
Neem je al medicatie voor je schildklier? Ik heb ook een te trage schildklier, ik neem er ook pilletjes (hormonen) voor bij. Moest meteen als ik zwanger was bloed laten nemen en nu hebben ze beetje hormoon bijgegeven. Schildklierhormoon is heel belangrijk dat dat goed zit voor ontwikkeling van je baby. Dus als je dat nog niet gedaan hebt zou ik mss wel al snel even je bloed laten onderzoeken en horen of je iets van medicatie moet (bij)nemen?

茅茅n jaar geleden

21/08 de eerste echo. Dan ben ik 6w6d als het goed is 馃檪

茅茅n jaar geleden

Reactie op bibi142

En wat was je hcg gehalte ? En met hoeveel weken
422 aan 4weken 3dagen ongeveer

茅茅n jaar geleden

Reactie op silke25

Dit ligt goed. Maar weet je een mens zou hem echt concentreren op het hcg gehalte maar iedereen is echt anders je mag er geen knoop op plakken ik zeg het me steeds maar is sterker dan mezelf vergelijk altijd met andere. Dit is puur omdat de andere zwangerschap miskraam werd anders ging ik dat nu niet hebben

茅茅n jaar geleden

Reactie op silke25

Klopt wat Bibi142 hierboven zegt. Als ik hcg waardes zou vergelijken zou ik zelfs bang moeten zijn voor mijn eerste zwangerschap, maar die peuter van 2j en 2m loopt hier toch echt wel rond hoor ;-) het verschilt zo hard van persoon tot persoon! Als je tabellen opzoekt, zie je hoe sterkt de waarden binnen 1 week uit mekaar kunnen liggen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op bibi142

Dit ligt goed. Maar weet je een mens zou hem echt concentreren op het hcg g ...
Inderdaad vandaar dat gynaecoloog niet wil dat ik bloed laat afnemen. Ze zegt constant echo鈥檚 afwachten

茅茅n jaar geleden

Reactie op lolly123

Neem je al medicatie voor je schildklier? Ik heb ook een te trage schildkli ...
Ja ik neem al sinds 2016 denk ik medicatie en ga om de 6 maanden naar de huisarts voor controle. De laatste maanden heb ik uit mezelf wat opgehoogd, dus wilde de arts het nu voorlopig zo laten tot na de eerste afspraak waar ze ook zouden kijken voor een afspraak bij de endocrinoloog voor opvolging. Momenteel staat mijn t4 vrij al wat te hoog waardoor hij even wilde afwachten. Maar vind het voor mezelf wel moeilijk, zelf zou ik liever bijnemen om zeker genoeg te hebben...

茅茅n jaar geleden

23/8! Kunnen jullie delen hoeveel hcg jullie hadden op 4/5 weken? Thanks!