4 Reacties

4 maanden geleden

Ik gebruikte deze testen ook en kwam er hierdoor achter dat ik een late eisprong had, 5 juli laatste maanstonden gehad, 26e pas ovulatie, mijn testen zagen er zo uit. Heb ze maar 1 maand gebruikt, was meteen zwanger toen ik wist wanneer 'de moment' was 😅 Maar 0,7 gaf hij bij mij ook als laag dus en best rond de middag testen want zoals je kan zien, is dat ook een verschil met 's morgens. Succes!

4 maanden geleden

Reactie op sofievanaeken

Ik gebruikte deze testen ook en kwam er hierdoor achter dat ik een late eis ...
Heb vandaag nog een donkerdere .. maar bij mij piekt men ovulatie nooit lang .. bij andere testen heb ik 1 piek dag en de dag erna al minder .. dus ben beniuwd hoe da hier zit normaal voor men cyclus zou ik morgen moeten ovuleren ben vrij stipt. 28 dagen..

4 maanden geleden

Reactie op onswonder

Heb vandaag nog een donkerdere .. maar bij mij piekt men ovulatie nooit lan ...
Ik heb een heel onregelmatige cyclus, daarom dat ik deze testen gebruikte. Ik ben voor de rest helemaal niet mee over het onderwerp ovulatie en wat dit juist wil zeggen, ik zie in je vorige onderwerpen dat je PCOS hebt, dus je bent hier al meer mee bezig dan ik en hebt veel meer kennis hierover waarschijnlijk 😄 Als ze oplopen lijkt mij een teken dat je ovulatie eraan komt, ik denk wel als ik me herinner, dat je zelf de piek moet aangeven in de app? Denk dat deze bij mij ook opliepen en dat ik dan zelf bij de hoogste waarde 'piek' heb aangegeven toen ik zag dat ze terug afliepen. Wij hebben gewoon een ruime marge genomen toen we gingen proberen 😆

4 maanden geleden

Reactie op sofievanaeken

Ik heb een heel onregelmatige cyclus, daarom dat ik deze testen gebruikte. ...
Oh oké, ja mijn pcos is onder controle gelukkig.. was voor men dochter niet zo en toen ben ik geholpen geweest dus ik hoop zo dat het men lichaam zelf lukt deze keer. 🙌🏼🤞🏼