13 Reacties

één maand geleden

Ja werken met een slaapschema/ training. Het is super belangrijk dat ze goede dutjes doen. Zo kunnen ze snachts veel beter slapen. Wij gebruiken de slaapschema van snuggles and dreams

één maand geleden

Ik herken het volledig! En weet ik niet goed wat ik anders moet doen om betere dutjes te krijgen overdag. Ik pas al alle tips toe van snuggle en dreams: goede slaaphygiëne, slaaptraining, wakkertijden monitoren maar geeft allemaal geen verschil op de kwantiteit van de dutjes. Dus ik volg haha.

één maand geleden

Reactie op ldc93

Ik herken het volledig! En weet ik niet goed wat ik anders moet doen om bet ...
Vermoeiend hè! 😮‍💨

één maand geleden

Reactie op Jennyhee

Ja werken met een slaapschema/ training. Het is super belangrijk dat ze goe ...
Bedankt voor de tip! Ik ga het zeker opzoeken!

één maand geleden

Reactie op Larissa Wolfs

Vermoeiend hè! 😮‍💨
Zeer vermoeiend want ik merk wel dat hij dat nodig heeft aangezien hij chagrijnig is dan anders. Ik moet hem dan ook steeds entertainen. Haha

één maand geleden

Hier verlopen de dutjes ook moeizaam. Zowel overdag als s’avonds. Doodmoe maar echt vechten tegen die slaap. S’nachts word ze dan ook nog eens wakker. Ze slaapt( ‘s nachts ) nog steeds in de co-sleeper want haar eigen bedje is nog meer drama. Het beste slaapt ze eigenlijk in het grote bed van mama. Overdag kan dat (op de dagen dat ik thuis ben tenminste) mijn protje sliep super goed zowel overdag als ‘s’nachts. En sinds een 4weken is dat allemaal verdwenen 🙈

één maand geleden

Hopelijk snel beterschap! Wij zijn nu 2 dagen bezig met snuggles and dreams. Heel gek maar wel al beterschap! Korte dutjes maar ze gebeuren tenminste! 😅

één maand geleden

Hier net hetzelfde als jij.

één maand geleden

Reactie op Larissa Wolfs

Hopelijk snel beterschap! Wij zijn nu 2 dagen bezig met snuggles and dreams ...
Is dat dan een boek dat je krijgt of wat is dat juist die snuggles and dreams ?

25 dagen geleden

Voor ons werken de wakkertijden van “bureau van slaap”. In her begin volgden we ook die van snuggles, maar die wakkertijden waren veel te lang voor onze dochter. Nu gaat het helemaal prima! In de ochtend 2u wakkertijd en dan dutje van 45min-2u (iets daartussen) vanaf dan 1,5u wakkertijd en voor bedtijd 2u wakkertijd. Gemiddeld 2,5-4u dutjestijd overdag.

24 dagen geleden

Wij werken met het schema uit het droom ritme boek. Letten dan vooral op wakkertijden. En sinds 6 maanden ook echt slapen in haar bedje en niet meer in de woonkamer in het park. We merkte dat ze anders van elk geluidje wakker werd. Ze wordt in haar bedje ook wel eens snel wakker, maar valt dan regelmatig opnieuw in slaap

24 dagen geleden

Reactie op Mama van een lief popje 🥰

Is dat dan een boek dat je krijgt of wat is dat juist die snuggles and drea ...
Digitaal via een app na betaling!
Hoe gaan de dutjes overdag? Ik pas de wakkertijden toe van 2u en die verlopen goed. Maar het laatste dutje voor het “slapen “ gaan wil maar niet lukken. Ze is nu wakker van 15u15 dus rond 17u15 zou ze nog een dutje moeten doen maar is nog geen enkele dag gelukt. Dus ze is telkens 4u of iets meer op voor ze gaat slapen. En de avond/nachten verlopen alles behalve goed. 😕