24 Reacties

7 maanden geleden

Ik had hier een paar dagen geleden ook last van. Heb dan uiteindelijk mijn gynaecoloog gecontacteerd. Als het geen pijn is die komt en weer gaat wist ze me te vertellen dat dit geen weeën zijn. Ik ben nu 35 weken ver. Als je ongerust bent zou ik toch eens bellen hoor... Beter hen raadplegen zodat je wat gerustgesteld bent. En een eventuele extra controle kan ook nooit kwaad..;) Alvast heel veel succes!!! 🍀

7 maanden geleden

Ik had hiervoor ook gebeld ze stelden paar vragen en toch was dit geen echte weeën blijkbaar. Ik zou gewoon bellen

7 maanden geleden

Sowieso bellen. Weeën hebben regelmaat dus denk ik eerder aan voorweeën. Een wee duurt 1 minuut ongeveer. 20 sec opbouwende, 20 sec piekende pijn en 20 sec afbouwende pijn..

7 maanden geleden

Reactie op Yinneke

Ik had hier een paar dagen geleden ook last van. Heb dan uiteindelijk mijn ...
Ja k heb echt wel pijn precies dat ik mijn regels heb ofzo echt menstruatiepijn ik denk echt dat ik beter bel dankjewel

7 maanden geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Ik had hiervoor ook gebeld ze stelden paar vragen en toch was dit geen echt ...
Ik ga beter bellen dan ben ik zeker

7 maanden geleden

Helaas geen ervaring want hier eerste kindje en dus nog niet bevallen. Bij twijfel doe je niets mis met bellen naar ziekenhuis, ze verbinden je normaal door met de dienst verloskunde. Een arts of vroedvrouw kan misschien telefonisch de juiste vragen stellen waardoor ze aan de hanr van jouw antwoorden kunnen inschatten of het echte weeën zijn of niet. Sowieso als je naar spoed gaat zullen ze je zeker niet weigeren. Beter een keer te veel dan te weinig. Ook stel dat dit het begin is, dan nog wil dit niet zeggen dat je nu direct gaat bevallen of dat er al zodanig veel opening is om te persen. Misschien is het ook het indalen en voel je daardoor pijn en druk? Heb je al voldoende rust genomen, of bv warme douche of bad of kersenpit kussen? Als je echt te veel pijn hebt of twijfelt zou ik bellen, wij zijn hier helaas geen dokters ... Veel succes alvast 🍀

7 maanden geleden

Reactie op JJC

Sowieso bellen. Weeën hebben regelmaat dus denk ik eerder aan voorweeën. Ee ...
Deze pijn is echt all van 16u ofzo tot nu daarom dat ik echt twijfel

7 maanden geleden

Reactie op katrienermagan

Ik ga beter bellen dan ben ik zeker
Ja tegen mij zeiden ze pak een dafalgan en als dit niet overgaat binnen paar uren bel terug.

7 maanden geleden

Ja tegen mij zeiden ze pak een dafalgan en als dit niet overgaat binnen paa ...
Ik heb deze pijn echt van 16u ik heb geen idee wat ze gaan zeggen zelfs

7 maanden geleden

Ik zou wel bellen. Ik had dit ook bij vorige zwangerschap en was blijkbaar toch al weeën.

7 maanden geleden

Ik heb deze pijn echt van 16u ik heb geen idee wat ze gaan zeggen zelfs
Bel eens, ben echt benieuwd

7 maanden geleden

Reactie op Cecial

Ik zou wel bellen. Ik had dit ook bij vorige zwangerschap en was blijkbaar ...
Omg je maakt mij echt bang 😩

7 maanden geleden

Bel eens, ben echt benieuwd
K ga nu bellen en laat je weten

7 maanden geleden

Veel succes! Ik heb dit ook al lange tijd, wel geen pijn ofzo, wel een menstruatiegevoel.

7 maanden geleden

K ga nu bellen en laat je weten
Ik ben toch na ziekenhuis gekomen ze wisten niet goed door wat het precies is ik heb halfuur aan de monitor gezeten en ze hebben gecheckt nog altijd 2cm ontsluiting maar het kan zijn dat het weeën zijn de dokter moet nog afkomen

7 maanden geleden

Reactie op leen456

Veel succes! Ik heb dit ook al lange tijd, wel geen pijn ofzo, wel een mens ...
Ja en het gaat wel geleidelijk die pijn dus k weet het zelf ook niet zo goed en de vroedvrouw ook niet ben nu aan het wachten op de dokter we horen het zo

7 maanden geleden

Ja en het gaat wel geleidelijk die pijn dus k weet het zelf ook niet zo goe ...
En?

7 maanden geleden

Normaal gezien moet je met deze pijn op controle gaan en aan de monitor hangen.

7 maanden geleden

En?
Ja ik was geweest het waren de voorweeën hun dachten msshn een blaasontsteking ma da was het niet ik ben dan na huis gekomen ze zijden ja neem ma een dafelgan in heb het gedaan en voel mij veel beter nu

7 maanden geleden

Reactie op janackx

Normaal gezien moet je met deze pijn op controle gaan en aan de monitor han ...
Klopt heb ik ook gedaan het waren de voorweeën