21 Reacties
2 maanden geleden
Hier hetzelfde verhaal! Hij sliep zo mooi door, en zit nu ook al zeker een maand 's nachts rechtop. Hij sliep toen overdag wel slecht, en tegenwoordig zijn de dagdutjes regelmatiger en beter. Is dat bij jullie ook?
Had gelezen dat het zou beteren wanneer ze het rollen onder de knie krijgen.
Vandaag voor her eerst een echte zelfstandige rol, en ik zit weer te voeden met nog geen 4u tussen de vorige voeding. 🥴
Rollen = doorslapen = fabeltje..
Ik volg graag mee voor echte bruikbare tips.
2 maanden geleden
Heeeeel herkenbaar! Hier ook 2x voeden en vaak moeten we opstaan om hem te draaien 😩 is al 4 weken zo pff
2 maanden geleden
Hier zit er ook eentje in die slaapregressie! Ik kreeg vooral de tip om de wakkertijden in het oog te houden en te zorgen dat ze wel voldoende de mogelijkheid heeft om te kunnen slapen om oververmoeidheid te voorkomen
2 maanden geleden
Hier duimde ik ook dat over zou zijn als het rollen lukte. Maar voorlopig nog niet. Nu hoop ik dat het over gaat als het vlotjes lukt 😋. En zo al drie weken aan het sukkelen en hopen...
Hoelang kan zo'n regressie duren eigenlijk?
2 maanden geleden
Reactie op MariekeD88
Hier duimde ik ook dat over zou zijn als het rollen lukte. Maar voorlopig n ...
6 weken dacht ik
2 maanden geleden
Reactie op Vikske
Al enkele nachten elk uur met hem gezien. Bij jullie ook dat je babytje dan ...
Huilend of babbelend of iets tussenin...
2 maanden geleden
Reactie op WilLie1993D
6 weken dacht ik
Ojeee...nog maar halfweg dan 😬
2 maanden geleden
Reactie op Cecial
Hier ook. Hopelijk binnen enkele weken voorbij😅
Wij zitten op 5 maand en een week en ineens slaapt ons meisje super goed. Van 18u tot 1u - nachtvoeding - en dan door tot 6 of 7 uur. Ze was daarvoor 4 tot 5 keer per nacht wakker. Ze kan nu ook ineensheel goed zelf inslaap vallen. Nog even volhouden!
2 maanden geleden
Reactie op nathalie_vom
Wij zitten op 5 maand en een week en ineens slaapt ons meisje super goed. ...
Leuk om zo'n reactie te lezen! Ik kijk alvast uit naar dat moment hier 😊
2 maanden geleden
Hoe gaat het ondertussen met jullie baby's? Ik had 2 opmerkelijk betere nachten zondag en maandag. Maar gisteren (en deze nacht begint er ook zo op te lijken) het tegenovergestelde: nog nooit zo'n slechte nacht en dag gehad 🥱
Merken jullie al verbetering? En zou die echt zo "plots" komen zoals je vaak hoort of zou een trage verbetering ook kunnen?
2 maanden geleden
Reactie op MariekeD88
Hoe gaat het ondertussen met jullie baby's? Ik had 2 opmerkelijk betere nac ...
Nog steeds hetzelfde hier. We gaan binnenkort eens naar de slaapcoach om te zien of het wel aan dat sprongetje ligt. We hebben daar wel geluk in dat dat iemand van de familie is.
2 maanden geleden
Hier heeft sprong 4, 2 maanden geduurd en zo plots als hij niet meer doorliep, sliep hij plots weer wel door, niets speciaal voor gedaan, succes 🍀
2 maanden geleden
Reactie op Cecial
Bij mij net ook beter en vorige nacht en deze nacht weer veel opstaan xd ik ...
Ojaaa, volle maan 😋 Die kunnen we ook nog als excuus gebruiken, hihi 🤪
2 maanden geleden
Hier gaat het sinds 2 nachten beter ma afgelopen 2 weken waren de nachten echt heftig