21 Reacties
5 maanden geleden
Dochter pasgeboren om de 2 a 3u. Vanaf 2.5 maand in droomvoeding om 2u30. Vanaf 4 maand sliep ze door.
Zoon pasgeboren om de 2 uur. Vanaf 6 weken 2 voedingen. Nu op 10 weken 1 keer en soms niet en drinkt hij pas tegen 5u30.
Bij beide babys vanaf 6 weken avondritueel gezocht en dit helpt wel. Bij dochter elke avond badje, bij zoon extra lang knuffelen in de zetel.
Sliepen beide wel slecht in de dag.
5 maanden geleden
Onze zoon vandaag 10w. Wij hebben avondritueel doordat wij nog een zoon hebben van 7. Om 19u gaan we in bad en 19.45u is fles. Grote of kleine fles afhangende van de laatste voeding. Dan slaapt hij meestal en word hij wakker tussen 2.30u en 3.30. Dan geven we een voeding en slaapt hij verder tot hij wakker word tussen 6.30 en 7.30u afhangende van voorgaande voeding. Wij hebben wel gemerkt dat sinds we inbakeren het slapen veel vlotter gaat snachts omdat hij enorm mer reflexen kampt
5 maanden geleden
Wat ben ik stikjaloers!!! Onze zoon is er nog 3 keer ‘s nachts. Meestal slaap ik zelf maar 4u, soms eens 5u. ik ben doodop
5 maanden geleden
Onze zoon vandaag 7 weken, meestal tussen 11 en 12 laatste flesje en dan is hij er meestal na 4u weer, soms ook 3u... en dan weer 4u of soms 3u later. Dus nog geen doorslapertje maar we moeten ook realistisch blijven en iedere baby doet dit op zijn/haar ritme
5 maanden geleden
Ons kindje gaat rond 21.30 slapen en wordt dan meestal 5.5 uur later wakker voor voeding en valt dan terug in slaap. Dit kan nog een paar uur zijn, maar soms ook maar kort :)
5 maanden geleden
Reactie op LindeMeirlaen
Wat ben ik stikjaloers!!! Onze zoon is er nog 3 keer ‘s nachts. Meestal sla ...
Mijn zoontje was ook zo. Minstens 3x per nacht, meestal 4x. En overdag ook nog eens een slechte slaper. Ik weet niet of je wil weten hoelang dat heeft geduurd. 🙈
5 maanden geleden
Reactie op LindeMeirlaen
Geen zorgen dit is vrij normaal mijn zoontje 10weken slaapt ook niet door. Om de 2-3u ben ik wakker om borstvoeding te geven. Dus ik ben ook een 3 tal keer per nacht wakker. Het kruipt in je kleren maar er komen betere tijden aan nog even volhouden denk ik dan 😅
5 maanden geleden
Reactie op livinia36
welke voeding geef je als ik vragen mag?
Borstvoeding :)
5 maanden geleden
Reactie op LindeMeirlaen
Idem hier hoor… 😊 zoontje is bijna 12 weken oud. Krijgt combinatie BV en FV, laatste fles rond 19u dan slapen tot soms middernacht, dan nog een voeding en dan is hij er vaak terug rond 3-4u dus zeker nog geen doorslaper hier. Courage!! Er komen ooit betere nachten 😁
5 maanden geleden
Reactie op aiméekorb
Hoi!
Onze dochter van 7 weken krijgt laatste voeding tussen 21u30 en 22u30 ...
Amai das een goeie slaper Aaron ongeveer hetzelfde van 21u30 of 22u30 maar slaapt vaak tot 3 of 4u 30