4 Reacties
5 dagen geleden
Ohh, zo heftig! Hoe ze erop reageren hangt volgens mij echt van kindje tot kindje af… mijn nichtje had er heel veel last van. 😢
ons dochtertje heeft sinds maandag 2 mooie ondertandjes gekregen en dat verklaarde voor ons wel een hoop 😂
Ze had de dagen ervoor zeer lichte verhoging en een snotneusje, dus we dachten aan een verkoudheid, maar blijkbaar lag dat echt aan de tandjes! Ze werd ook een hele week makkelijker weer eens wakker ‘s nachts. Nu zijn ze er mooi doorgekomen en is ze weer heel vrolijk en slaapt ze ook weer een pak beter.
Minder eten en drinken hebben wij minder gemerkt, maar ik ben al gewend dat ze minder eet dan andere baby’s van haar leeftijd. Zolang de pediater geen probleem ziet, maak ik me daar ook niet echt druk in. Ze zal zelf wel aanvoelen wanneer ze genoeg heeft, denk ik dan… (zeg ik nu heel dapper, maar heb daar de eerste 4 maand zo in opgejaagd 🫠).
Alleszins veel sterkte, mama! Alles is een fase, dat hebben wij afgelopen week elke nacht tegen elkaar blijven herhalen toen ze een uur lag te brabbelen vanaf 4u ‘s nachts
5 dagen geleden
Mijn zoontje heeft woensdag op donderdag bijna niets geslapen. Elk halfuur tot uur huilend wakker worden en lichte verhoging. Neerliggen in zijn bed wou hij niet doen enkel op mama liggen dus helse nacht. S’morgens nog wat lichte verhoging tegen de middag gedaan en zagen we een tandje piepen bovenaan. De nacht nadien beter geslapen… Ze kunnen er enorm van afzien van tandjes maar dat duurt normaal gezien niet superlang! Veel succes ik hoop dat het snel overgaat 🤞