Ik zit nu in de 4 de maand dat ik de pil slik, nu sinds een paar dagen voel ik me wat vreemd, eerst heb ik meer afscheiding dan normaal en aan begin was hij wat lichtroze van kleur , ook heb ik opeens last van extreme winderigheid( bij mijn vorige wist ik hierdoor dat ik zwanger was) dit gevoel wat ik nu heb heb ik al eens gehad bij mijn eerdere zwangerschap waardoor ik met een angst zit zwanger te zijn. Ik neem al langer de pil en ben al 2 keer erdoor gekomen ( 1 miskraam) jaartje terug, maar deze keer is hij niet klaargekomen. Ik heb elke keer mooi de pil genomen rond dezelfde tijd alleen vorige maand en week langer genomen vanwege vakantie. Alleen las is net als je moet overgeven of diarree hebt na het slikken dat de werking minder zou zijn, en dit heb ik meerdere keren voorgehad. Ook heb ik meer last van stemmingswisselingen, vermoeidheid terwijl de nachten goed zijn,
Ik heb geen idee hoe en wat maar zit toch wel met wat vragen daarom dat ik hier ff wil vragen, ik ben van plan om de stopweek af te wachten die morgen start en als een test te gaan halen. Iemand hetzelfde gehad of die me kan helpen?