5 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje van bijna 4 maanden gaat vandaag voor de eerste keer naar de onthaalmoeder. Ik moet vandaag ook voor het eerst terug gaan werken en mijn vriend die pas om 14u moet beginnen brengt ons zoontje vanmiddag weg. Ik ben helemaal aan het stressen omdat ik hem niet zelf kan wegbrengen. Maar ik heb wel een goed gevoel bij mijn onthaalmoeder dus dat stelt me wel gerust.

3 maanden geleden

Bij mij was het na de officiële 15 weken. Nu is mijn kindje bijna 5 maand oud. Ze gaat heel graag naar de onthaalmoeder 🥰 ik had thuis probleem met de fles geven. Maar bij de onthaalmoeder gaat drinken en eten soms beter dan thuis. Mijn dochter ziet heel graag kindjes en probeert mee te babbelen met hen. Enige nadeel. Na de opvang heb ik niet zoveel aan haar. Ze is heel de dag bezig geweest en gespeeld. Dus ik heb minder mama dochter momenten. Deze zijn voor in het weekend.

3 maanden geleden

Mijn zoontje zal over 2 weken naar de onthaalmoeder gaan, hij is dan net geen 5 maanden. Ergens kijk ik er naar uit om mijn collega's terug te zien, maar vind het toch zo dubbel om hem te moeten 'afgeven'. Ik heb wel vertrouwen in het kinderdagverblijf, we hebben er allebei een heel goed gevoel bij, maar toch... 😅

3 maanden geleden

Half september gaat ons zoontje naar de onthaalmoeder, ik ga in september terug werken. Ik zie er wel naar uit maar toch vind ik het ook spannend hoe hij daar gaat zijn. Ik moet wel zeggen dat wij een hele tevreden "gemakkelijke" baby hebben. Hij eet goed, slaapt goed en lacht veel dus ik maak me niet zoveel zorgen. Hij wordt volgende week 4 maanden.

3 maanden geleden

Mijn dochtertje is 4,5 maanden en start volgende week. Ze zal 3 dagen gaan. Ik heb het er veel moeilijker mee dan verwacht. Het zal voor mij ook wennen worden ☺️