18 Reacties

één jaar geleden

Hey, Pfff ik heb er geen ervaring mee. En hopelijk komt het allemaal goed!! Maar Mijn dochter is ook verkouden , vooral hoesten en ik heb dat nu ook. Nu wordt ik terug gebeld door de dokter om te zien of t nodig is om ook getest te worden hierop. Heb jij zelf klachten gehad?

één jaar geleden

Reactie op noor2222

Hey, Pfff ik heb er geen ervaring mee. En hopelijk komt het allemaal goed ...
Ja gewoon een verkoudheid. Niks ergs ofzo 🤷🏻‍♀️ Maar denk dat iedereen wel verkouden geraakt in deze tijd en het is nogal moeilijk om het kind dat thuis al rondloopt te ontwijken 🙈😅

één jaar geleden

Reactie op Mo1003

Ja gewoon een verkoudheid. Niks ergs ofzo 🤷🏻‍♀️ Maar denk dat iedereen we ...
Ja precies! Heb je al overlegd met je arts?

één jaar geleden

Het antwoord is verschillend, sommige hebben geen afwijkingen en sommige wel. Hoe dan ook ben je al voorbij het eerste trimester dus dat is absoluut positief. Ze zullen nu waarschijnlijk vaker echo’s doen maar uiteindelijk zal je moeten wachten tot het geboren is of het kindje het heeft doorgemaakt ja of nee. Dit testen ze met een wisser bij geboorte. Bij ons word cmv zelfs niet meer getest na de 12 weken standaard. Hoe oud is je zoontje heb hier ook 2 jonge kinderen rondlopen en grote kans dat ik het ook wel zal krijgen desondanks ik enorm oplet. Lastig dat ik het niet meet kan controleren zelfs.

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Het antwoord is verschillend, sommige hebben geen afwijkingen en sommige we ...
Hey, Stel je hebt al antistoffen voor cmv en maakt het nu weer door. Is dat ook erg?

één jaar geleden

Reactie op noor2222

Hey, Stel je hebt al antistoffen voor cmv en maakt het nu weer door. Is da ...
De kans dat je kindje geïnfecteerd dan geraakt is extreem klein tot nihil.. ze spreken over 0,5% kans. Daar zou ik mij absoluut geen zorgen over maken.

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

De kans dat je kindje geïnfecteerd dan geraakt is extreem klein tot nihil.. ...