10 Reacties
één jaar geleden
Ik ga dit zeker doen. Ik werk ook in de zorg dus dat zijn 2 redenen om het wel te doen. Zelf ben ik er nooit ziek van geweest dus is het voor mij makkelijk.
Op zich raden ze het aan om de kans op een ernstige versie te vermijden. Eens bespreken met de Huisarts lijkt mij dan het best?
Als je van het griepvaccin geen last hebt zou ik die dan zeker wel laten zetten.
één jaar geleden
Dag Lynn, ik begrijp je vraag. ik zou zeker je gevoel hier in volgen en je lichaam. Ik heb besloten om het niet te laten zetten.
één jaar geleden
Ik doe het ook hoor. Heb tijdens mijn eerste zwangerschap 2 vaccinaties COVID gehad en ook een griep prik. Ik was toen heel sceptisch maar toch blij dat ik het gedaan had. Mijn kindje had ook wat antistoffen na de geboorte door mijn laatste prik (hebben ze in het bloed gemeten). Met de coronagolf toen in 2021 was dat welkom. Ik denk wel dat ik het nu ook weer laat doen.
één jaar geleden
Hey, ik zou het ook doen. Heb tijdens mijn vorige zwanger de vaccinatie gehad maar ben toch besmet geraakt. Het was al zwaar genoeg met de vaccinatie dus ik weet niet wat het geweest was zonder. Praat er eens over met je partner en misschien je huisarts? Veel succes met je keuze en zwangerschap
één jaar geleden
Ik persoonlijk laat het niet doen ben zieker geweest van de 2 vaccins dan van corona. En ik heb corona gehad voor mijn vaccinaties en na mijn vaccinatie die was telkens hetzelfde milde klachten absoluut niet als griep. Natuurlijk dit is persoonlijk gebonden na 5x corona te hebben gehad en amper klachten lig ik er niet van wakker om te hebben in de zwangerschap, heb het overlaatst eigenlijk gehad door ons zoontje. Natuurlijk als je nog nooit corona hebt gehad en je de kans erin zit dat je ernstig ziek word zou ik het zeker doen een vaccinatie nemen.
één jaar geleden
Hey maar even serieus hoe kan je weten of de vaccin wel degelijk werkt tegen corona ik heb het gehad met mijn eerste zwangerschap en ik ben toch besmet geraakt niks aan de hand waarom zou ik het nu wel zetten denk heel goed na voor je het zet en denk niet alleen voor je zelf maar aan je kind ook als je het niet nodig hebt niet laten zetten zou ik zeggen maar ja iedereen kiest er zelf voor
één jaar geleden
Sorry maar hoe kunnen jullie nu nog die vaccins nemen? Is het dan nog niet duidelijk wat voor troep het is. Ik werk ook in de zorg en never dat ik het laat zetten. Een en al troep. Maar goed als je er wel in gelooft dan houd ik je niet tegen.
En nee ik ben geen antivaxxer maar wel anti corona vaccin.
één jaar geleden
Reactie op katrienermagan
Hey maar even serieus hoe kan je weten of de vaccin wel degelijk werkt tege ...
Net als een griepspuit.
Je kan nog steeds griep krijgen alleen zal je lichaam er sneller op reageren en minder ziek zijn.
Het is aangeraden, niet verplicht.
Maar ieder doet wat die er mee wilt.
MOD
één jaar geleden
Hi allemaal,
Het is op het forum niet toegestaan om een wel / niet discussie over vaccineren te voeren. Hiervoor kan je je laten informeren door je verloskundige of huisarts.
Ik sluit het topic daarom.
Liefs,
Micky