9 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb hier sinds kort ook last van en heb me voor de zekerheid laten testen bij de gynaecoloog wanneer ik op controle moest. Ik heb hier nog geen resultaat van.

8 maanden geleden

Reactie op leen456

Ik heb hier sinds kort ook last van en heb me voor de zekerheid laten teste ...
Verschrikkelijk toch die jeuk he. Ik heb net gebeld met de huisarts en ik mag niet wachten tot dinsdag op mijn controle. Ik ga ook maar eens naar gyneacologie bellen. Hoe testen ze dit? In het bloed?

8 maanden geleden

Reactie op Natacha369

Verschrikkelijk toch die jeuk he. Ik heb net gebeld met de huisarts en ik m ...
Ja echt super vervelend! Bij mij is enkel 's nachts en vanaf de ochtend is het over. Heb het nog maar 2 nachten gehad dus hopelijk is het toch geen cholestase. De gynaecoloog vertelde dat het ook door de verwijde bloedvaten kan zijn door de zwangerschap. Het wordt met een bloedtest gemeten. Ik duim voor jou 🤞🏼

8 maanden geleden

Reactie op leen456

Ja echt super vervelend! Bij mij is enkel 's nachts en vanaf de ochtend is ...
Bij mij is het net in de ochtend begonnen, in mijn vingers, maar nu heeft het zich uitgespreid. Heel gek. Je krikgt de jeuk ook niet weggekrabt. Het zit precies juist onderhuids ofzo. Ik duim ook heel hard voor jou mee.

8 maanden geleden

Heb net het resultaat. Het is geen cholestase en moet me ook niet meer opnieuw laten testen. Hopelijk krijg je ook dit nieuws 😊

8 maanden geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap cholestase gehad, wel pas in week 39, jeuk over mijn hele lichaam, kon er niet meer slapen. Ze testen inderdaad je galwaarden in je bloed. Wat helpt tegen de jeuk is talkpoeder, koude douche of natte doeken opleggen. Ben toen ingeleid bij 39+3w.

8 maanden geleden

Ik ook sinds een tweetal weken flinke jeuk op verschillende plaatsen, in het bloed niks terug te vinden... ben nu 33 weken ver. Droge huid en verwijde bloedvaten zijn de boosdoeners denk ik

8 maanden geleden

Reactie op LiesbethV90

Ik ook sinds een tweetal weken flinke jeuk op verschillende plaatsen, in he ...
Verschrikkelijk toch he

8 maanden geleden

Reactie op lottedh

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap cholestase gehad, wel pas in week 39, j ...
Dank je wel voor de tips!