9 Reacties

8 maanden geleden

Wij gaan zeker een cadeautje mee nemen voor de grote broer! En hem zo veel mogelijk overal bij betrekken :) hij kijkt enorm uit naar zijn kleine zus

8 maanden geleden

Wij hebben voor elke dag dat ik in ziekenhuis ben een cadeautje voor grote broer. Is maar iets kleins maar zo beseft hij dat hij ook nog belangrijk is

8 maanden geleden

Ik ben ook wel op zoek naar ideeen om een cadeautje te kopen voor ons oudste zoontje. Al weet ik niet goed wat. Zijn er hier mama鈥檚 met tips? 馃檲

8 maanden geleden

Reactie op Miss Daxy

Ik ben ook wel op zoek naar ideeen om een cadeautje te kopen voor ons oudst ...
Weet niet wat leeftijd ... maar wij hebben een autootje van hotwheels of een klein lego pakketje dat hij met papa kan maken... of gwn een snoepje

8 maanden geleden

Geplande keizersnede op 27/3. Grote broer gaat iets krijgen en ook zal de paashaas geweest zijn voor hem in het ziekenhuis.

8 maanden geleden

Ik heb ook een paar cadeautjes voorzien. Ik denk elke dag als hij in het ziekenhuis langs komt iets te geven en dan wanneer we thuis komen ofso

8 maanden geleden

Wij hebben een cadeautje van de baby voor onze grote broer, zo'n pop met tutje en knuffel, in een draagmandje. (Blauw, helemaal jongens proof van little dutch) Zodat hij ook mee kan doen met de baby verzorgen en pampertje aandoen etc.. En grote broer heeft ook een cadeautje voor kleine zus, 'de' knuffel. En die heeft hij dan zelf ook mogen inpakken en mag hij aan zijn babyzusje geven. Ook zo leert hij dat dat haar knuffel is. Want hij is namelijk zelf nogal gek van alle knuffels 馃檲鈽猴笍 Heb ook in de action een heleboel kleine cadeautjes gekocht voor als er kraambezoek is en die niks voor hem zouden hebben maar wel voor de baby. Van de dichte familie weet ik dat er al cadeaus zijn gekocht voor grote broer voor als ze op babybezoek komen. 馃グ

8 maanden geleden

Reactie op JJC

Wij hebben een cadeautje van de baby voor onze grote broer, zo'n pop met tu ...
https://www.bol.com/nl/p/little-dutch-babypop-jim-30-cm/9300000134512112?referrer=socialshare_pdp_androidapp deze dus 鈽猴笍