7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik ben daar al een paar weken mee bezig, borsten en buik. Vooral omdat ik jeuk heb.

茅茅n jaar geleden

Mijn dermatologe wist me te vertellen dat het weinig uitmaakt wat je smeert. Ze zei dat vooral de massagetechniek die je toepast een groot verschil maakt. Je moet de onderliggende lederhuid "stretchen" door die massage. Ze zei vanaf 20 weken ongeveer.

茅茅n jaar geleden

Ik ben begonnen vanaf het begin. Ik gebruik altijd Louis widmer cr猫me. Die is duurder maar echt goed. Bij mijn 1ste ook altijd gebruikt. Goede dikke laag smeren voor het slapen gaan. Laatste week van mijn 1ste zwangerschap was de pot op en dacht ik ale nu ga ik geen nieuwe pot kopen .. ik gebruik gwne olie uit staaltjes dat ik had... wel de striemen zijn dus de laatste week (week41want was een week overtijd) uitgekomen! Altijd spijt van gehad. Dus deze zwangerschap blijven en blijven smeren. Ik raad het alleen maar aan. Ik doe hele buik en mijn zijkanten. En nu weet ik ook... niet op een pot kijken op het laatste haha

茅茅n jaar geleden

Ik gebruik die van rituals. Heel tevreden van en niet vettig 鈽猴笍 ben nu een maand aan het smeren. Vandaag 18 weken.

茅茅n jaar geleden

Reactie op JJC

Ik gebruik die van rituals. Heel tevreden van en niet vettig 鈽猴笍 ben nu een ...
Super! Ik had ook deze op het oog. Je hebt me overtuigd, ga hem bestellen!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sssaarr

Super! Ik had ook deze op het oog. Je hebt me overtuigd, ga hem bestellen!
Ja hij zou ook bewezen bestanddelen hebben tegen striemen en je steunt er ook nog een goed doel mee zag ik. 鈽猴笍 Heel aangename cr猫me vind ik persoonlijk. Vorige zwangerschap smeerde ik olie van Kruidvat mama. Een stuk goedkoper maar h茅茅l vettig en dat vond ik niet zo leuk.

茅茅n jaar geleden

Ik ben er nu deze week mee begonnen, 19 weken ben ik nu. Ik gebruik de Na茂f zwangerschapsolie