10 Reacties

één maand geleden

Ik stuur veel liefde en goeie moed jullie kant uit! 🫂🍀❤️‍🩹

één maand geleden

Reactie op JJC

Ik stuur veel liefde en goeie moed jullie kant uit! 🫂🍀❤️‍🩹
Dank je wel 🫂🫂

één maand geleden

Heel veel sterkte, klinkt echt zwaar.... Misschien Cold turky met de borst? Enkel afkolven en via fles geven? Op den duur zal hij toch moeten eten of hij het nu wilt of niet... Of misschien als tussenstap een tepelhoedje? Dat hij gewend raakt aan het cilicone? Geen idee of het zou werken helaas, veel succes in ieder geval

één maand geleden

Een bedenking: al eens geprobeerd om tijdens de borstvoeding subtiel te wisselen met een papfles? (Eerst tepel en dan subtiel een speentje er in steken).

één maand geleden

Volhouden,ik had hetzelfde met mijn oudste dochter. Die wou absoluut niets behalve de borst. Dan zag je ze van de 95% naar de 25% gaan en telkens horen van k&g dat ze meer groenten moet eten, maar ze at niks,nadas,noppes. Dan kreeg ze stoelgangproblemen en moest ze medicatie krijgen om haar maag te vergroten(dit was pas toen ze 12 maanden was). Dan begon ze pas te eten(eerst petit gervais daarna rijst en dan was ze echt goed aan het eten) want dan stopte de borstmelk ook bij mij(nieuwe zwangerschap en dan proefde de melk niet meer hetzelfde omdat er dan bloed bij zat)

één maand geleden

Reactie op Vikske

Een bedenking: al eens geprobeerd om tijdens de borstvoeding subtiel te wis ...
Ja . Heeft hij snel door enja drama 🥲

één maand geleden

Eventueel eens een flesje tijdens zijn slaap geven 😘

één maand geleden

Herkenbaar verhaal, hier een dochter die vooral s nachts alleen maar bij mama wil zijn en bv wilt. Dit is hij ons gestart vanaf ik ben gaan werken. Helaas nog geen oplossing hiervoor gevonden. Ik werk al terug sinds 20 augustus, dus de vermoeidheid is extreem... Krijg dan bij k&g juist te horen van je moet ook aan jezelf denken en probeer s nachts toch maar vaker een flesje aan te bieden... Maar dan is het wenen voor meer dan een uur en nog niets drinken dus niet gemakkelijk om een fles te blijven aanbieden 🫣

één maand geleden

Hier ook nog 2/3 nachtvoedingen, ik doe 's nachts liggend voeden en dat maakt het voor mij haalbaarder.. veel succes allemaal 🍀

één maand geleden

Hier juist het zelfde probleem ivm haar flesjes, na 3 maand wou ze dit niet meer en is pas terug begonnen met flesje te drinken op 5 maand en een beetje, hier wou ze enkel van de fles drinken als ze op haar zij lag op mijn benen kijkend naar de tv, na enkeler keren lukte dit ook zonder tv en nu drinkt ze op elke manier