13 Reacties

6 maanden geleden

Ik had dat na 4 weken 2 dagen maar vermoed zelf dat het mijn menstruatie terug was omdat ik flesvoeding geef en het dan terug kon komen na 4-6 weken. Kunnen ze zien of het een menstruatie is tijdens een controle?

6 maanden geleden

Ik heb gebloed tot 5 weken en op 6 weken mijn menstruatie gekregen

6 maanden geleden

Reactie op babylove11

Ik had dat na 4 weken 2 dagen maar vermoed zelf dat het mijn menstruatie te ...
Blijkbaar konden ze dat zien, ik verlies ook niet zoveel als een menstruatie maar het blijft maar constant al weken aan een stuk 馃槦

6 maanden geleden

Ik heb 2 weken na de bevalling goed gebloed maar sinds dien niks meer en ben al 7 weken verder ben wel bang of er iets is nog iemand die haar menstruatie niet heeft gekregen heb 6 juni wel een controle dus tis afwachten

6 maanden geleden

Reactie op lisaSlaets

Ik heb gebloed tot 5 weken en op 6 weken mijn menstruatie gekregen
Ik tot ongeveer 3weken licht ( bloedarmoede) was gestopt paar dagen later terug

6 maanden geleden

Reactie op Tinneke馃挋

Blijkbaar konden ze dat zien, ik verlies ook niet zoveel als een menstruati ...
Wanneer heb je weer controle? Anders even bellen, doe je niks fout mee

6 maanden geleden

Reactie op babylove11

Wanneer heb je weer controle? Anders even bellen, doe je niks fout mee
Binnen 6 weken terugkomen als het nog bloed zij hij voor een uitstrijkje dan. Dat is waar vind het gewoon apart dat het zo blijft het natuurlijk wel zware uitscheuring maar dan nog

6 maanden geleden

Reactie op Tinneke馃挋

Binnen 6 weken terugkomen als het nog bloed zij hij voor een uitstrijkje da ...
Zelf ben ik ook uitgescheurd maar nergens meer last van( iedereen kan anders zijn) maar als echt zo blijft en je maakt je echt zorgen bellen voor eerdere afspraak

6 maanden geleden

Reactie op babylove11

Zelf ben ik ook uitgescheurd maar nergens meer last van( iedereen kan ander ...
Ook totaalreptuur ? 馃槥

6 maanden geleden

Bij mij is het hetzelfde van bloedverlies. Niet zoveel als een menstruatie maar elke dag toch een klein beetje. Gynaecoloog had bij mij een kleine bloedklonter gezien en die zou normaal binnen de week moeten weg zijn van zelf, en indien niet zal het nog een curretage worden.

6 maanden geleden

Reactie op rebecca001

Bij mij is het hetzelfde van bloedverlies. Niet zoveel als een menstruatie ...
Oooh ik hoop dat die snel loskomt!鉂わ笍 hoeveel weken geleden ben jij al bevallen? Xx

6 maanden geleden

Reactie op Tinneke馃挋

Oooh ik hoop dat die snel loskomt!鉂わ笍 hoeveel weken geleden ben jij al beval ...
Super lief 馃グ Ik ben bevallen op 27 maart. Nu bijna 8 weken geleden.