10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Dit kan zeker normaal zijn, als je niet zeker bent zou ik eens bellen met je gynaecoloog!

茅茅n jaar geleden

Ik heb dit ook gehad op mijn 6 weken, bij mij is het helaas uitgedraaid in een miskraam. Maar dit is zeker niet altijd het geval! Ik zat gewoon bij de ongelukkige.. Mijn zus heeft ook hevig bloedverlies gehad in haar eerste weken en heeft nu een kerngezonde baby馃槉

茅茅n jaar geleden

Bij mij was dat een miskraam, maar ik heb evengoed al verhalen gehoord van mensen waarbij dit geen miskraam was...

茅茅n jaar geleden

1 op 5 vrouwen krijgt te maken met bloedingen in het eerste trimester. De helft daar van is miskraam de helft niet. Bel naar je gynaecoloog, hopelijk mag je vroeger gaan voor een echo en kan je wat duidelijkheid hebben. Helder rood is vaker een minder goed teken dan bruinachtig bloedverlies. Sowieso bellen naar de gynaecoloog.

茅茅n jaar geleden

Ik heb dit ook gehad. er zit een hematoom in mijn baarmoeder maar het vruchtje is ok茅. Wel schrikken. Kan ook een miskraam zijn.

茅茅n jaar geleden

Reactie op edrycker

Ik heb dit ook gehad. er zit een hematoom in mijn baarmoeder maar het vruch ...
Ik ben juist nog naar de gynaecoloog geweest. Hetzelfde verhaal hier. Is ook een hematoom. Ik moet nu vooral rustig aan doen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Marjolein102

1 op 5 vrouwen krijgt te maken met bloedingen in het eerste trimester. De h ...
Ik heb gebeld en mocht meteen gaan. Is een hematoom, vruchtje zag er goed uit!

茅茅n jaar geleden

Reactie op edrycker

Ik heb dit ook gehad. er zit een hematoom in mijn baarmoeder maar het vruch ...
Heb je een paar keer gebloed of was het gewoon 1 dag. Vanmorgen weer bloed hier..

茅茅n jaar geleden

Een paar keer maar telkens na een uurtje gestopt

茅茅n jaar geleden

Heee. We hebben elkaar wel eens berichtjes gestuurd. Ik lees dat je inmiddels zwanger bent, gefeliciteerd 馃┓ ik heb je een priv茅 berichtje gestuurd.