10 Reacties

één jaar geleden

Toen ik bloede ben ik drek naar spoed gegaan en hebben ze drek een echo gemaakt om te zien

één jaar geleden

Reactie op lindsiex3

Toen ik bloede ben ik drek naar spoed gegaan en hebben ze drek een echo gem ...
Materniteit zei me dat dat geen zin had.

één jaar geleden

Aah oei ja bij mij zijde ze al is het maar 1 druppel drek komen

één jaar geleden

Als je ongerust bent mag je altijd naar het spoed gaan. Als het bloedverlies terug komt of je hebt veel pijn kan je nog beslissen om te gaan. Bloedverlies moet niet altijd slecht nieuws zijn dus als het gestopt is kan het zeker nog andere oorzaken hebben (soms als de placenta nog laag ligt kan er gemakkelijker bloedverlies zijn of na het vrijen kan dat soms ook omdat je baarmoederhals sterk doorbloed is nu)

één jaar geleden

Hallo, hier ook zelfde verhaal had ook bloed op mijn 12.6d maar baby was oke! Ik ben direct naar spoed geweest. Ik had ook enorm bloed int begin hans mijn pyjama enz werd rood bloed. Na een dag werd dit bruin. Doktor zei als het bruin is is dit goed teken, maar als het weer rood word kom direct weer naar ziekenhuis. Het is nu afwachten tot bloed weg is van mijn baarmoeder 3 cm bloed :(

één jaar geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Hallo, hier ook zelfde verhaal had ook bloed op mijn 12.6d maar baby was ok ...
Amai, en wat was de reden van de bloeding dan? En wat bedoel je met 3cm bloed?

één jaar geleden

Hematoom van 3 cm blijkbaar kan gebeuren door in relatie te gaan of iets anders zei dokter

één jaar geleden

Update: Alles is goed met onze baby ❤️🍀 hij/zij was vrolijk aan het zwemmen. Mijn placenta zit heel laag, aan de ingang van de baarmoederhals waardoor die nu bij het groeien af en toe bloedt. En doordat die laag zit, loopt het bloed eruit. Normaal gezien kan dat bloed niet weg. Dus het kan zijn dat ik dat nog ga hebben tot week 16 ofzo, maar zolang het stopt, en ik heb geen krampen, moeten we ons geen zorgen maken.

één jaar geleden

Reactie op Moederkloek

Update: Alles is goed met onze baby ❤️🍀 hij/zij was vrolijk aan het zwemme ...
Goed om te horen. Bij eerste zwangerschap is mijn placenta voor mijn baarmoederhals blijven liggen, waardoor ik om de aantal dagen bloedverlies had. En tegen het einde van mijn zwangerschap was dit vaak met bloedklonters. Dus ik snap je bezorgdheid bij een bloeding, maar zolang je placenta zo laag zit, moet je dit proberen los te laten.

één jaar geleden

Reactie op evelientjehendriks

Goed om te horen. Bij eerste zwangerschap is mijn placenta voor mijn baarm ...
Wow, amai! Zo heftig… goed dat je wist waarom je bloedde. Stelt mij nu ook wel gerust!