29 Reacties

één jaar geleden

Reactie op gmouton

Hoi! Ik ben bijna 6 weken ver en had de afgelopen weken een hele boel sympt ...
Ik heb dit ook gehad maar alles was oké met het vruchtje

één jaar geleden

Reactie op Marjolein102

Eigenlijk raden ze het af voor de 12weken. En als ze dan geen hartslag kunn ...
Ik had op 8weken en 6 dagen ook met een doppler geprobeerd dan hoorde ik het hartje heel zacht en dan de volgende dag probeerde ik terug en ik hoorde het niemeer en kwas echt ongerust

één jaar geleden

Reactie op silke25

Ik ben woensdag 11 weken maar heb de indruk dat mijn symptomen zo goed als ...
Ik ben nu 9 weken en paar dagen en alles is ook zo goed als weg

één jaar geleden

Reactie op silke25

Al een echo gehad voor hartslagje?
Ik heb op 8 weken een echo gehad en alles was goed op dat moment

één jaar geleden

Reactie op Chloë Van Acker

Ik heb op 8 weken een echo gehad en alles was goed op dat moment
Komt wel goed dan :)

één jaar geleden

Ik ben nu 9 weken en paar dagen en alles is ook zo goed als weg
Mijn eerste zwangerschap had ik geen symptomen tot week 18. Enkel via echo's wist ik zeker dat ik zwanger was. 😅 Symptomen verminderen heel vaak en maar goed ook. Nu had ik meer "last", maar sinds week 10 buiten gevoelige borsten geen symptomen meer, toch is alles perfect goed daarbinnen. 😊

één jaar geleden

Ik ben nu 9 weken zwanger en maak mij nog steeds echt zorgen en blijf teste ...
Ken je het hook effect zoek dat maar eens op heb ik meegemaakt op 5+2 weken. Stop met testen dit helpt absoluut niet!!! ❤️

één jaar geleden

CMV infectie Wij hebben een familie feest gehad vandaag. Hierbij zaten de kindjes al aan tafel en hebben ze een paar keer met hun vinger in hun mond en poedersuiker opeten. Ik heb geen controle gehad over het stuk taart dat ik kreeg. Moet ik mij zorgen maken om een mogelijks CMV infectie of is deze kans klein? Eerste kindje hier, dus ben ik hier misschien wel heel controlefreak in'

één jaar geleden

Reactie op Kaat 97

CMV infectie Wij hebben een familie feest gehad vandaag. Hierbij zaten de ...
De kindjes zouden al moeten ziek/besmet zijn. Zolang je nu in de eerste dagen geen griepachtige symptomen krijgt zou ik me geen zorgen maken eigenlijk. Ben je er echter echt niet gerust op bel je best je Huisarts die zal je beter kunnen geruststellen dan.