5 Reacties

4 maanden geleden

Pff ja! Hier ook al een dikke week zo! Ook de dutjes overdag zijn veel moeilijker geworden omdat ze zo onrustig is en de heletijd met haar handen in haar gezicht zit of haar aan het uitrekken is… geen idee 🙃

4 maanden geleden

Amai hier idem!! Je zou denken dat ze genoeg hebben doordat ze steeds wegdraaien met hun hoofd, maar dan wenen omdat de speen uit hun mond is… best vermoeiend 😁 de laatste beetjes zijn vaak echt in meerdere keren speen in, 5 slokken, hoofd draaien, speen uit enzovoort… 😅

4 maanden geleden

Hier ook hetzelfde verhaal, dus ik volg voor enige tips 😊

4 maanden geleden

Heey hallo mijn klein meisje doet dit al sinds haar 12 weken en nu is ze 14 weken . Wat bij ons geholprn heeft is een knuffel tijdens de flessen in haar handen laten daar voelt ze dan aan en beweegt niet meer zoveel en drinkt ook een pak rustiger . En dutjes overdzg waren ook een uitdaging maar in de draagzak lukte dit heel goed en wanneer ze dieper slaapt na enkelr minuten leggen we haar rustig in haar bedje en dan kan ze alweer een stukje doorslapen. Hopenlijk helpen deze tips jullie ook🙃

4 maanden geleden

Reactie op Fem1407

Heey hallo mijn klein meisje doet dit al sinds haar 12 weken en nu is ze 1 ...
Oh ik merk ook dat de dutjes veel moeilijker gaan! Veel meer weerstand om te gaan slapen en sneller wakker! Ik neem de tip van de draagzak ook mee!