Dag allemaal,
Ons madammeke is ondertussen 11 weken. Sinds een dikke week begint flesjes geven een uitdaging te worden. Wanneer de ergste honger gestild is en een tussentijds boertje gelaten is, begint ze hevig heen en weer te kijken en te draaien met haar hoofd. Ik heb moeite om met de fles haar bewegingen te blijven volgen. :-) eerst dacht ik dat ze genoeg had, maar wanneer ik stop (of als ze zelf de fles uit de mond duwt) weent ze en neemt ze de fles terug graag aan. Ik probeer de omgeving zo prikkelarm mogelijk te maken. Maar dit werkt maar een beetje.
Hebben jullie dit ook en zo ja, wat doen jullie om het voeden wat te vergemakkelijken?
Pff ja! Hier ook al een dikke week zo! Ook de dutjes overdag zijn veel moeilijker geworden omdat ze zo onrustig is en de heletijd met haar handen in haar gezicht zit of haar aan het uitrekken is… geen idee 🙃
Amai hier idem!! Je zou denken dat ze genoeg hebben doordat ze steeds wegdraaien met hun hoofd, maar dan wenen omdat de speen uit hun mond is… best vermoeiend 😁 de laatste beetjes zijn vaak echt in meerdere keren speen in, 5 slokken, hoofd draaien, speen uit enzovoort… 😅
Heey hallo mijn klein meisje doet dit al sinds haar 12 weken en nu is ze 14 weken . Wat bij ons geholprn heeft is een knuffel tijdens de flessen in haar handen laten daar voelt ze dan aan en beweegt niet meer zoveel en drinkt ook een pak rustiger . En dutjes overdzg waren ook een uitdaging maar in de draagzak lukte dit heel goed en wanneer ze dieper slaapt na enkelr minuten leggen we haar rustig in haar bedje en dan kan ze alweer een stukje doorslapen.
Hopenlijk helpen deze tips jullie ook🙃