9 Reacties
9 maanden geleden
ik ga voor iets met korte mouwen/spaghettibandjes gaan en iets met knoopjes of diep decolleté. Zodat het eerste huid op huid contact gemakkelijk gaat. Maar ik moet wel eerlijk zijn, tijdens mijn eerste bevalling had ik niks meer aan uiteindelijk. Ze leggen dekens op u en doen je na het wassen propere kleren aan als je je kindje in je armen hebt.
9 maanden geleden
ik heb zo een bandeau topje dat ik waarschijnlijk ga aandoen met een losse tshirt aangezien het snel warm kan worden 😁
9 maanden geleden
Misschien domme vraag maar de kledij die je aan hebt tijdens de bevallig zijn daarna toch niet meer bruikbaar? Of zie ik dit verkeerd is ons eerste kindje.
9 maanden geleden
Reactie op Laurien1994
Misschien domme vraag maar de kledij die je aan hebt tijdens de bevallig zi ...
nee dat klopt, best heb je een setje klaar voor na de bevalling. dat helpen ze je normaal gezien aantrekken nadat ze je gewassen hebben. best borstvoedingsvriendelijk indien bv..
9 maanden geleden
Reactie op Laurien1994
Niet meer bruikbaar is veel gezegd. Uiteraard de dagen in het ziekenhuis niet meer want het is vuil. Maar eenmaal eens goed gewassen kan je het wel nog gebruiken. Alles wat uit je komt is sowieso uitwasbaar zeg maar 🙊😅
7 maanden geleden
Reactie op Laurien1994
mijn bevalingsjurkje is toch mooi schoon gebleven 😊
7 maanden geleden
Ik heb via vinted een paar dingen gekocht.
Ik kocht 2 zwangerschapsslaapkleedjes met knoopjes zodat baby op de borst kan en je borstvoeding kan geven.
Ik kocht ook een gewone pyjama met hemd korte mouwen en volledig knopen en een shortje.
Daarnaast kocht ik ook een bevallingsjurkje van Essentuary. De rug en aan de schouders is volledig met drukknoopjes. Makkelijk voor borstvoeding en ook om je bv de epidurale te geven of om het makkelijk te maken als je andere zaken hebt bv baksters enz omdat het zo makkelijk open en toe kan.
Erg modieus ziet het er niet uit maar dat moet bij een bevalling niet.
Ik kocht het eigenlijk omdat ik vreesde mijn vinted pakket niet tijdig te ontvangen. Heb toch besloten het te houden. Ik wil het gebruiken bij de bevalling maar als dat niet lukt dan houd ik het voor thuis in de zomer.
https://essentuary.nl/product/nursing-delivery-dress/