19 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Catalinav
Begrijpelijk.. Ik ben zelf nog aan het werken. En ga heeel blij zijn als de ...
Ja kan ik geloven en neem zeker je rust je hebt het echt nodig 💪
7 maanden geleden
Reactie op lisaSlaets
Hier het zelfde ... van mij mag hij elk moment komen
Als het aan mij lag was ze hier al lang hahaha maar jammer genoeg kunnen we niet bepalen hoe lang het duurt
7 maanden geleden
Hier 37 weken en 6 dagen. Ik heb het ook echt gehad. Ook nog eens een week binnen gezeten met een ziek peuterke van 2. Van mij mag ons 2de ukje nu echt wel komen. Mentaal begint het vooral te wegen..het idee van..wanneer gaat het nu beginnen. Voel ik iets.. ik zal maar op tijd gaan slapen..moest het vannacht beginnen..en dan niet kunnen slapen..Lichamelijk vooral last van steken in mijn lies bij het wandelen. Veel succes iedereen mer de laatste loodjes 🤗
7 maanden geleden
Reactie op misscharlie
Hier 37 weken en 6 dagen. Ik heb het ook echt gehad. Ook nog eens een week ...
Het is vooral heel zwaar als je eerste kind nog thuis is en plus als ze nog ziek zijn ook nog maar idd de laatste loodjes en we zijn er 💪
7 maanden geleden
Reactie op Hogigigkj hihj
Soms denk ik of hij tot w41 niet zal komen is nog meer wachten😭
Ohhh nee zo mag je echt nie denken altijd positief blijven hij komt wel we zijn er bijna nog even volhouden mama🫶
7 maanden geleden
Hier hetzelfde... 37 weken zwanger vandaag van onze 2 meisjes. Begint serieus te wegen. Allemaal heel dubbel want ik heb het echt gehad en ze zouden nu mogen komen. Langs de andere kant zou het niet slecht zijn als ze nog een beetje bijkomen.
Iedereen zegt mij, elke dag dat je nog extra kan volhouden is een win. Maar elke dag wordt het wat zwaarder en zwaarder en slaap ik ook steeds slechter 😓
7 maanden geleden
Hier 37w1d nu en ik begin ook wel wat af te tellen.
Normaal was deze week de laatste werkweek (ging stoppen op 38w) maar de afgelopen 2w thuis op ziekte.
Ik sliep zodanig slecht dat alle energie naar werken ging en ik geen ruimte had voor mezelf, partner, eten maken,... Laat staan genieten van babytijd. Ik had vooral nood aan rust om mentaal wat te kalmeren en alles op eigen tempo te doen.
Qua fysiek mag ik niet klagen. Ik ga wekelijks paar keer wandelen, kan gerust 5km aan een stuk. Zwemmen lukt ook.
Af en toe wat steken, oefenweeën denk ik.
Vooral 's nachts lage rugpijn en onrustige kuiten/enkels alsof ik me overaan heb na een hele sportdag ofzo.
Vanaf nu kan iedere dag dé dag zijn en thuis zitten is soms ook wat 'saai', zeker als het aftellen begonnen is.
Ik redeneer, hoe langer ze nog wat blijft zitten hoe meer ze nog wat kan groeien en aankomen in de buik ☺️.
Maar ook wel stress van wanneer gaat het gebeuren, hoe gaat het verlopen? Zal ik veel thuis kunnen opvangen met de vroedvrouw of gaat het te snel dat ik naar het ziekenhuis moet direct? Wat als we niet thuis zijn?
Hoe snel zal mijn vriend erbij zijn (moet werken hé), stel dat hij te laat is. Stel dat ik helemaal alleen ben en ik zodanig pijn heb en toevallig gsm niet bij de hand heb...
Ik maak me meer druk om al deze dingen dan het effectief bevallen en persen.
Komt allemaal wel goed he bij iedereen, maar de onzekerheid, het wachten, het wat als enz enz 🙄
7 maanden geleden
Reactie op giteHerremans
Hier hetzelfde... 37 weken zwanger vandaag van onze 2 meisjes. Begint serie ...
Ja kan ik geloven nog even doorzetten zeker niks aan te doen 💪
7 maanden geleden
Reactie op seelisch
Hier 37w1d nu en ik begin ook wel wat af te tellen.
Normaal was deze week d ...
Ohhh ma zo mag je echt niet denken hoor stressen is echt niet goed ik dacht da ook bij mijn eerste kind en nu 2de ook om dat mijn man moet werken ma gelukkige weten ze er van en kan hij elke moment afkomen het komt wel goed en meestal hebben we ons gsm s altijd bij de hand ik heb nog een kleine die thuis is en ziek nog ook die gaat pas in mei na school kan nie wachten tot hij gaat maar blijf vooral positief en de mood nie laten zakken 🫶💪
7 maanden geleden
Reactie op katrienermagan
Ohhh ma zo mag je echt niet denken hoor stressen is echt niet goed ik dacht ...
Mijn vriend gaat sinds een week ofzo met de auto werken ipv met de fiets. Met de auto is hij thuis op 20 a 30min, met de fiets langer onderweg want wat heuvelachtig. Kan en gaat ook weggaan als het moet hoor. Zijn vader werkt in hetzelfde bedrijf dus ik kan die ook nog bellen.
Komt wel goed hoor maar ik ben algemeen iemand die zo zich vanalles afvraagt en doet 😅.
Vandaar het enderzijds maf beginnen zodat ik er vanaf ben en dat mensje eindelijk kan ontmoeten.
Jij ook succes! En algemeen, tis voor nu en over max een 5-tal weken dus het is niet lang meer 😊
7 maanden geleden
Reactie op seelisch
Mijn vriend gaat sinds een week ofzo met de auto werken ipv met de fiets. M ...
Ohh gelukkig ja idd we moeten gewoon wat geduld hebben en het op ons laten afkomen 🥰
7 maanden geleden
Reactie op giteHerremans
Hier hetzelfde... 37 weken zwanger vandaag van onze 2 meisjes. Begint serie ...
Ik herken u gevoel alleen ben ik woensdag (nog maar) 34 weken ver van onze 2 jongens & het wordt inderdaad zwaar en slapen lukt moeilijk elke positie is ambetant (mijn heupen of rug doen moeilijk of ik wordt zo misselijk)… maar nog even volhouden zeker 😊
7 maanden geleden
Reactie op (Sabrina) NinaMichiels
Ik herken u gevoel alleen ben ik woensdag (nog maar) 34 weken ver van onze ...
Inderdaad nog even volhouden 💪 de misselijkheid verbetert een beetje als ze wat ingedaald zijn.
7 maanden geleden
Reactie op giteHerremans
Inderdaad nog even volhouden 💪 de misselijkheid verbetert een beetje als ...
Laat ons hopen 🤞😊