11 Reacties

10 maanden geleden

Vorige zwangerschap had ik dit ook. Plots was dit veel beter en zelf bijna weg. Probeer genoeg te rusten en af en toe eens wat bewegen. Als je voelt dat het niet meer gaat.. rusten.. nooit te ver gaan. Ik heb deze zwangerschap nog geen last en hoop dat dit lang zo blijft.. Het zo pijnlijk he 😅

10 maanden geleden

Ik heb een ondersteunende band gekocht. En voor de rest veel rusten maar ook genoeg beweging.

10 maanden geleden

Bij mij helpt kinesitherapie wel goed. Het gaat dan enkele dagen wat beter. Ze kunnen het natuurlijk niet oplossen hè.

10 maanden geleden

Een bekkenband zou jou wel kunnen helpen

10 maanden geleden

Ik draag ook een bekkenband bij het stofzuigen, wandelen, naar de winkel gaan, … het ondersteunt wel. Maar is geen wondermiddel. Ik ga zelf ook wekelijks naar de kiné en osteopaat om de 4 weken.

10 maanden geleden

Ik heb het ook. Ben nu 25w en is heel langzaam begonnen aan 15 à 16 weken. Het gaat op en af. Soms enkel last 's avonds na een lange vermoeiende werkdag, op andere momenten houdt het me nachten na elkaar uit mijn slaap. Ik ga tweewekelijks naar de kiné en af en toe naar de osteopaat als het té wordt. Ik ga denk ik ook eens informeren naar zo een band, je weet nooit dat het helpt. Tot nu toe heb ik al elke 24 weken minstens 1x kunnen gaan hardlopen, maar voel dat het fysiek lastiger wordt door bekkenpijn en heel veel druk op de blaas. We moeten erdoor zeker 😅

10 maanden geleden

Ik heb exact hetzelfde. Dit weekend zijn de klachten begonnen. Ik heb al constant pijn sinsdien, bij elke houding (liggen, zitten, wandelen..). Ben naar de kine geweest waar mijn bekken werd rechtgezet. Maar de spieren blijven enorm veel pijn doen. Ik heb heel pijnlijke steken in mijn lies. Kan al enkele dagen niets doen en ben zo hopeloos. Al paar keer zitten huilen van de pijn gewoo. 😔 ik leef met je mee dus... Als tip kreeg ik om te stretchen en een bekkenband te kopen. Verder weet ik ook niet wat we kunnen doen..

10 maanden geleden

Reactie op Lienosss

Ik heb exact hetzelfde. Dit weekend zijn de klachten begonnen. Ik heb al co ...
Veel sterkte…om je hoop te geven: na 3 weken en veel kinesist sessies is het echt veeeeel beter!

10 maanden geleden

Ik volg nu ook kine maar werken lukt niet meer. Arbeidsgeneesheer heeft besloten dat ik rust moet nemen door combinatie bekkenpijn en bloedarmoede. Auto rijden doet pijn en de trap opgaan is een hele uitdaging. Na een werkdag zat ik soms te huilen van de pijn. Nu ik thuis ben kan ik genoeg rusten en af en toe licht bewegen en dan is het beter. Wordt s nachts ook soms wakker van de pijn. Nog 11 weken te gaan…

10 maanden geleden

Reactie op edrycker

Ik volg nu ook kine maar werken lukt niet meer. Arbeidsgeneesheer heeft bes ...
Rust zal je goed doen! ❤️

10 maanden geleden

Reactie op edrycker

Ik volg nu ook kine maar werken lukt niet meer. Arbeidsgeneesheer heeft bes ...
Wat goed dat je dan rust neemt! Ik heb ook 2 weken bijna compleet plat gelegen… het is moeilijk om aan toe te geven maar het is nu even ons lichaam dat overneemt en we hebben even de signalen wat te ondergaan… ik duim heel hard mee dat de pijn vooral snel heel wat minder mag worden ❤️