7 Reacties

9 maanden geleden

hallo. ik heb ook erge last gehad van bekkenpijn maar is nu helemaam verdwenen. ik ga naar een kine die met mij oefeningen doet voor men bekken wat te ontspannen zij maakt ook op tijd Los als ik vast zit. het noemt pre Natale kine er is een website maar ben die naam kwijt. Kan je vragen aan je gynaecoloog. het zijn erkende kiné 's die dat doen. sorry dat ik de naam niet meer weet van de site. voor mij wel een aanrader geweest. veel succes.

9 maanden geleden

hoe voelt bekkenpijn? ik denk dat ik er ook last van heb, maar is mijn eerste zwangerschap dus weet het niet goed.🤷🏻‍♀️

9 maanden geleden

Reactie op Elenatjjj1992

hoe voelt bekkenpijn? ik denk dat ik er ook last van heb, maar is mijn eers ...
voor mij is het ook men eerste zwangerschap. de pijn is erg als je je moet bukken of moet uit je bed geraken. het voelt enorm pijnlijk zo erg dat je je soms niet recht meer kan zetten. zo was het bij mij toch.

9 maanden geleden

Reactie op katrenk

hallo. ik heb ook erge last gehad van bekkenpijn maar is nu helemaam verdwe ...
Momenteel doe ik al kine…helpt voor 1 dag Max 2 dagen…😢

9 maanden geleden

Reactie op Elenatjjj1992

hoe voelt bekkenpijn? ik denk dat ik er ook last van heb, maar is mijn eers ...
Bij mij is het nu het meest wanneer ik te lang gezeten heb of als ik geslapen heb, je hoort mij letterlijk kraken het is enorm pijnlijk kan soms niet rechtzitten/draaien zonder te wenen van de pijn 😞 als ik stap stap ik ook als een pinguïn om de pijn te verlichten.. is een heel “stekend” gevoel vind ik

9 maanden geleden

Heel herkenbaar! Het is echt niet te doen op momenten. Ik heb ook erg veel pijn. Ga regelmatig naar de Kine en probeer zoveel mogelijk van houding te wisselen. Vooral als ik veel zit heb ik last. Dus probeer dat maximaal een half uur per keer te doen. Verder helpt het mij als mijn man helpt met stretchen. Dat hij mijn been buigt en naar mij toe duwt. Bij mij is het echt een blokkade. Volgende week naar de osteopaat ook een keer. Die schijnt het net meer los te kunnen krijgen dan de Kine. Ik ben benieuwd.

9 maanden geleden

Ik kreeg van mijn kine oefeningen om zelf mijn bekkenpijn te verlichten. Voor mij werkt dit wel goed. Kregen jullie geen oefeningen?